فرماندار دشتی از اجرای طرح هادی در ۱۰ روستای شهرستان برای اولین بار خبر داد و تصریح کرد: جهت تکمیل این پروژه‌ها از محل قیر رایگان قریب به ۱۰ میلیارد ریال در روستا‌های هدف اجرای آسفالت خواهد شد.

اجرای طرح هادی در ۱۰ روستای شهرستان برای اولین باربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالله نادری بعد از ظهر سه شنبه در آئین افتتاح طرح هادی روستای مل گل از توابع بخش مرکزی اظهار داشت: این اعتبارات برای ۴۰ روستای شهرستان هزینه می‌شود.

وی از تهیه طرح هادی در هشت روستای شهرستان خبر داد و افزود: تهیه طرح هادی در هشت روستای شهرستان که در آخرین سرشماری رسمی به نرم جمعیتی بیست خانوار رسیده بود در دستور کار قرار دارد.

فرماندار دشتی گفت: ۸۳ میلیارد ریال در سال گذشته برای عمران و آبادی و اجرای طرح هادی در روستاهای این شهرستان مصوب شده است.

نادری همچنین از اجرای طرح هادی در ۱۰ روستای شهرستان برای اولین بار خبر داد و تصریح کرد: جهت تکمیل این پروژه‌ها از محل قیر رایگان قریب به ۱۰ میلیارد ریال در روستا‌های هدف اجرای آسفالت خواهد شد.

وی اضافه کرد: در سه روستای درازی، مل گل و گلستان نیز از محل منابع ملی طرح هادی اجرا شده است.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: طرح هادی روستای مل گل با اعتبار یک میلیارد ریال از محل منابع ملی جهت سنگ فرش بتنی به مساحت هزارو ۶۰۰ متر مربع اجرا شده است.

در پایان نیز سید اصغر صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان ارائه داد.

انتهای پیام/م

۸۳ میلیارد ریال در روستاهای دشتی هزینه می‌شود

برچسب ها: مسکن ، بافت فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.