فدراسیون فوتبال ایران با کمپانی آدیداس تا پایان رقابت های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات همکاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام جهانی 2018 روسیه درحالی از 24 خرداد با دیدار تیم های روسیه و عربستان آغاز می شود که تیم ملی کشورمان در این مسابقات با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است و باید در نخستین دیدارش 25 خرداد به مصاف مراکش برود.

فدراسیون فوتبال ایران، برای حضور تیم ملی در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با آدیداس، شرکت آلمانی توافق کرد تا این شرکت، لباس ایران در جام جهانی را تامین کند و این قرارداد تجاری است. قرارداد ایران با آدیداس، 70 درصد تخفیف فدراسیون فوتبال و 30 درصد وجه پرداختی است که سئول نشین ها در تلاش هستند تا آن را از محل فروش البسه در خارج از کشور فراهم کنند.

آدیداس در جام ملتهای آسیا 2109 امارات هم، لباس تیم ملی را تامین می کند و سپس شاگردان کی روش، پس از این رقابت ها با برند ایرانی به میدان می روند.

گفتنی است، قرارداد اسپانسری فدراسیون فوتبال با آدیداس برای حمایت از تولیدات داخلی به قرارداد تجاری تغییر یافت و تیم ملی فوتبال هم بعد از جام ملت های آسیا با برند ایرانی به میدان می رود. همچنین ایران در جام جهانی با کت و شلوار تولید داخل حضور می یابد و با پرواز داخلی مسافرت می کند.

بر همین اساس، محمدرضا داور زنی معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان حمایت از تولید داخلی است به همین دلیل به همه فدراسیون ها ابلاغ شده، حتی برای حضور در مسابقات بین المللی نیز که الزاماتی دارد از برندهای داخلی استفاده کنند و تیم ملی فوتبال هم بعد از جام ملت های آسیا با برند ایرانی به میدان می رود.

انتهای پیام/

تیم ملی پس از جام ملتهای آسیا، لباس ایرانی می پوشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار