مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۳ همایش ۳۱۳ نفری همنامان امام زمان (عج) و مادرگرامیشان در زاهدان، ایرانشهر و زابل برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی  مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،افزود: ۳ همایش ۳۱۳ نفری با حضور همنامان امام زمان (عج) و مادر گرامیشان به‌مناسبت نیمه شعبان در ۳ شهرستان زاهدان، زابل و ایرانشهر با همکاری ستاد شعبانیه کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: برادران با نام‌های «محمدصالح»، «محمدمهدی»، «مهدی»، «صالح»، «حجت» و «قائم» و خواهران با نام‌های «مهدیه»، «نرجس»، «نرگس»، «ملیکا» و «صالحه» با شرط سنی ۱۵ تا ۳۵ سال می‌توانند برای شرکت در این همایش نام‌نویسی کنند.

وی بیان کرد: نام‌نویسی از داوطلبان زاهدانی در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و مسجد المهدی (عج) واقع در بلوار معلم ۹ و مسجدحضرت ابوالفضل (ع) جنب خانه معلم انجام می‌شود و همنامان علاقمند به شرکت در این همایش در شهرستان‌های زابل و ایرانشهر به ادارات تبلیغات اسلامی این شهرستان‌ها مراجعه کنند.

گفتنی است: واجدین شرایط پس از ثبت نام کارت دعوت خود را برای ورود به سالن همایش تحویل گرفته و همراه خود جهت تحویل هدیه عمومی همایش داشته باشند.

انتهای پیام/گ

مراسم نیمه شعبان در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار