فرمانده مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد گفت: امنیت و اقتدار کشور خط قرمز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   امیر اکبر زراوه ظهر امروز در آیین سان و رژه نیرو‌های مسلح مستقر در این شهرستان به مناسبت روز ارتش گفت: امنیت و اقتدار کشور خط قرمز نیرو‌های مسلح است و هر کسی که بخواهد این خط قرمز را بشکند، با پاسخ کوبنده از سویی نیرو‌های مسلح روبرو خواهد شد.

وی بیان کرد: در حالی شاهد رجزخوانی استکبار در خصوص گزینه‎های نظامی هستیم که ما سیلی خودمان را زمانی زدیم که دشمن در معادلات نظامی خود کارشناسی کار کرده، اما به باور‌ها و اعتقادات ما که در دوران ۸ ساله دفاع مقدس به دشمن متخاصم سیلی سختی زده بود، توجه نکرده بود.

فرمانده مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد افزود: در شرایط کنونی و با توجه به اتحاد و انسجام حاکم بر نیرو‌های مسلح و برخورداری از دانش بومی ساخت تجهیزات دشمنان جرات مطرح کردن گزینه‎های نظامی را ندارند.

زراوه گفت: اگر هر دست و نگاهی در خارج از مرز‌ها امنیت و اقتدار ایران اسلامی را هدف قرار دهد، با پاسخ سخت و مشت‎های آهنین نیرو‌های مسلح روبرو خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر امروز در میادین ورزشی ورزشکاران در رویارویی با ورزشکاران رژیم غاصب و جعلی اسرائیل حضور پیدا نمی‎کنند، این عشق و اعتقاد را افراد زیادی در ارتش پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نهادینه کردند.

فرمانده مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد با تاکید بر اینکه حفظ اقتدار کشور خط قرمز نیرو‌های مسلح است، گفت: اگر کسی بخواهد، این خط قرمز را بشکند، با پاسخی کوبنده از سوی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/د

امنیت و اقتدار کشور خط قرمز نیروهای مسلح است

برچسب ها: ارتش ، وزارت دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.