رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: شکایت باشگاه فولاد علیه سروش رفیعی مطرح شده است و ارتباطی به پرسپولیس ندارد.

روزبه وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   درباره شکایت باشگاه فولاد خوزستان علیه قرارداد غیر قانونی سروش رفیعی با سرخپوشان پایتخت اظهار کرد: شکایت باشگاه فولاد خوزستان علیه رفیعی مطرح شده است و ارتباطی به باشگاه پرسپولیس ندارد.

او ادامه داد: باشگاه فولاد خوزستان مدعی شده که قرارداد سروش رفیعی با تیم ما 3 ساله است و گذراندن خدمت سربازی رفیعی باعث کاهش قرارداد این بازیکن نمی شود. این بازیکن بعد از گذراندن خدمت سربازی باید به تیم ما برمی گشت اما او به پرسپولیس پیوست.

وثوق احمدی بیان کرد: شکایت باشگاه فولاد علیه سروش رفیعی است و به همین علت برگه اخطار را به این بازیکن ارسال کردیم تا پاسخ این شکایت را بدهد. وکیل این بازیکن هم مهلت خواسته است تا مدارک مستندی درباره این پرونده ارائه بدهد.

او درباره اینکه احتمال محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس است، تصریح کرد: شکایت علیه باشگاه پرسپولیس نیست و نگرانی بابت محرومیت این باشگاه وجود ندارد.

رئیس کمیته تعیین وضعیت درباره احتمال محرومیت سروش رفیعی گفت: در حال بررسی اولیه این پرونده هستیم و اکنون نمی توانیم نظر نهایی درباره این پرونده بدهیم.

وثوق احمدی درباره اینکه باشگاه فولاد خوزستان مدعی است که پرونده شکایت مربوط به 2 سال پیش است، اظهار کرد: باشگاه فولاد خوزستان زمانی که خدمت سربازی رفیعی تمام نشده بود از این بازیکن شکایت کرده بود. ما می خواستیم ببینیم که این بازیکن بعد از سربازی به کدام تیم می رود تا پرونده را بررسی کنیم. کمیته انضباطی صلاحیت رسیدگی نداشت و این پرونده سال گذشته برای بررسی به کمیته بدوی ارجاع شد.

انتهای پیام/

اظهارات وثوق احمدی درباره شکایت باشگاه فولاد خوزستان از رفیعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار