اظهارات بهروز رهبری فرد در مورد رشوه به داور فوتبال فاز جدیدی را برای کمیته اخلاق رقم خواهد زد و احتمالا خیلی از افراد معروف فوتبال را درگیر می کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز رهبری فرد، پیشکسوت فوتبال پرسپولیس، پاس و تیم ملی فوتبال ایران که در برنامه مدال، صحبت های حاشیه ای زیادی داشت و تیتر روزنامه ها شد، درباره رشوه دادن، خرید بازیکن و داور صحبت های جالبی کرد و همین موضوع سبب شد تا کمیته اخلاق از ورود این کمیته به این مسئله خبر دهد.

رهبری فرد در بخشی از صحبت هایش گفت: در استیل آذین داور بازی را می خریدیم و یکبار داوری از ما 100 میلیون در هتل استقلال به دلار پول گرفت اما بازنده شدیم و وقتی به او اعتراض کردیم، داور به ما گفت شما که زمین نخوردید تا من پنالتی بگیریم و زمانیکه فیلم مسابقه را دیدیم، متوجه شدیم حق با اوست و پول را گرفت و رفت.

او افزود: در یک مسابقه، ما شوت به سمتی می زدیم و دروازه بان شموشک به سمت دیگر می رفت. ما فکر می کردیم او مشکل دارد و شاید یک ماهیگیر درون دروازه است! همچنین برابر تراکتورسازی دقیقه 10 بازیکن حریف زیر پای بازیکن ما تکل زد و اخراج شد. در زمانی داور و بازیکن حریف را می خریدند و من هدفم از بیان آنها کمک کردن است، زیرا با چشم خودم دیده ام.

بر همین اساس و برای پیگیری این موضوع، گفت و گو کردیم با مرتضی تورک، رئیس کمیته اخلاق؛

او در این باره بیان کرد: اگر فردی در این باره شکایتی داشته باشد، کمیته اخلاق به این موضوع ورود پیدا می کند و آن را بررسی خواهد کرد.

او افزود: ما چه می دانیم این صحبت ها واقعیت است، یا خیر؟ باید شکایتی برسد و ما هم آن را پیگیری کنیم

انتهای پیام/

اظهارات رئیس کمیته اخلاق درباره ورود این کمیته به رشوه دادن در فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار