مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: ۵ هزار خانه ورزش روستایی تا پایان دولت دوازدهم در کشور افتتاح می‌شود.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با بیان اینکه در دو سال گذشته ۲ هزار خانه ورزش روستایی در سراسر کشور افتتاح شده است گفت: تا پایان دولت دوازدهم تلاش داریم که این تعداد را به ۵ هزار خانه ورزش روستایی در کشور افزایش دهیم.

ایرج رحمانی یکی از مهمترین سیاست‌های دولت را توجه به روستا‌ها و سپردن کار‌ها به دست مردم است گفت: بر همین اساس از سال‌های گذشته تلاش کردیم تا خانه‌های ورزش روستایی و زمین‌های چمن مصنوعی در روستا‌ها احداث شود.

ویادامه داد: بودجه احداث ۲۲ زمین چمن مصنوعی روستایی با تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان اختصاص یافته است که مورد آن افتتاح و مابقی نیز امسال به بهره برداری می‌رسد.

رحمانی افزود: با همت و تلاش مسئولان ورزشی استان یزد، امید داریم که در آینده تجهیز بیش از ۵۰ خانه ورزش روستایی در استان  تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی بیان داشت : توسعه امکانات در روستا‌ها در جهت جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها از دیگر اهداف راه اندازی و ساخت خانه‌های ورزشی روستایی در سراسر کشور است.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان افزود: جذب جوانان و نوجوانان به مقوله ورزش، جلوگیری از افزایش ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی، افزایش نشاط اجتماعی و کشف مستعدین و نخبه‌های ورزشی از جمله اهداف راه اندازی خانه‌های ورزشی روستایی است.

انتهای پیام/ی

توجه به روستا‌هاو ساخت خانه‌های ورزشی روستایی  از مهمترین سیاست‌های دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.