فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: نیرو‌های سپاه پاسداران با هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمنان خنثی و آنان را ناامید کردند.

خنثی کردن نقشه‌های دشمنان توسط نیرو‌های سپاه پاسدارانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سردار علی رزمجو صبح امروز در مراسم جشن میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار با بیان اینکه نیرو‌های سپاه پاسداران پیروان راستین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) هستند اظهار داشت: پاسداران زیباترین جلوه‌های ایثار، فداکاری، شهادت طلبی و ولایت‌مداری را تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

وی، پاسداران را تبلور ارزش‌ها و معیار‌های دینی و انقلابی دانست و تصریح کرد: نیرو‌های سپاه پاسداران و خانواده آنان امروز به عنوان متدین‌ترین و انقلابی‌ترین نیرو‌هایی است که از اقتدار بالای الهی، معرفت دینی و بصیریت انقلابی برخوردار هستند و در لابلای جامعه و اجتماع زندگی خود را در دفاع از انقلاب و ولایت سپری می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه نیرو‌های سپاه تعلق خاصی به ارزش مکتبی و رفتار مبتنی بر سیره شهدا دارند گفت: نیرو‌های سپاه پاسداران با فرهنگ روحیه سلحشوری و ولایت‌مداری زبان زد خاص و عام هستند.

سردار رزمجو نقش مهم پاسداران در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: با وجود همه توطئه‌ها و دسیسه‌های داخلی و خارجی دشمنان انقلاب اسلامی، پاسداران نقشه‌های دشمنان خنثی و آنان ناامید شدند و انقلاب اسلامی امروز به ۴۰ سالگی رسیده است.

وی، با بیان اینکه مکتب اسلام به زن و مردم هویت انسانی قائل شده است افزود: این مهم در همه تبلیغات آموزشی مورد تاکید قرار داده است و برای زن در اجتماع و در خانه و خانه‌داری ارزش بسیتر بالایی قائل شده و بر اساس آیات قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار (ع) زن زینت بخش آفرینش انسان‌ها است که انسان‌هایی با مجاهدت فی‌سبیل‌الله پرورش و تربیت می‌کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه خانواده پاسداران شخصیت خود را در امر معنوی جست‌وجو می‌کنند گفت: این مهم تبلور ارزش‌های الهی است که توسط شهدا برای انسان‌ها به ارمغان آورده و در زندگی آن‌ها موج می‌زند.

سردار رزمجو بیان کرد: پاسداران و خانواده آنان در حالی مراسم روز پاسدار جشن می‌گیرند که مسیر زندگی خود را در راه فرزانگی و خود سازی مبتنی بر مکتب اسلام تعریف کرده‌اند.

وی با بیان اینکه محیط خانواده پاسداران مایه آرامش، رشد و ترقی انسان‌های مجاهد فی‌سیبل‌الله است تصریح کرد: خانواده پاسداران شخصیتی شایسته و رسالت الهی دارند که این شخصیت می‌تواند زمینه رسیدن انسان به مدارج کمال فراهم کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: پاسداران، دفاع از حریم انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و منویات رهبر معظم انقلاب را رسالت و وظیفه خود می‌دانند.

انتهای پیام/ ب

پاسداران همواره نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌ا‌ند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.