فرماندار شهرستان نمین گفت: به منظور تکمیل و آماده‌سازی پیست اسکی روی چمن فندقلوی نمین برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی به اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومانی نیازمندیم.

عاطف ناصری، فرماندار شهرستان نمین در خصوص توسعه ورزش و توریسم ورزشی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در توسعه ورزش تنها نباید به ابعاد سلامتی و نشاط حاصل از آن توجه کرد، چرا که توجه به توریسم ورزشی و رونق گردشگری از جمله دیگر ابعاد توجه به ورزش محسوب می‌شود که در برخی از مواقع مورد غفلت قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته با میزبانی اردبیل از دو رویداد مهم آسیایی والیبال شاهد شور و نشاط و رونق اقتصادی خاصی در منطقه بودیم، افزود: هتل‌ها و اماکن مسافرتی شهرستان سرعین در این مدت پذیرایی مناسبی را از ورزشکاران خارجی حاضر در استان و عوامل اجرایی مسابقات به عمل آورده و رونق اقتصادی مناسبی را در این قبیل حوزه‌ها شاهد شدیم.

فرماندار شهرستان نمین ادامه داد: در آخرین بازدیدی که از پیست چمن فندقلوی شهرستان نمین با حضور مسؤولان اجرایی و ورزشی استان انجام پذیرفت، موانع و کمبودهای این پیست برای میزبانی از رویدادهای بین المللی مورد بحث و کارشناسی قرار گرفت.

ناصری توضیح داد: به منظور تکمیل و آماده‌سازی پیست اسکی روی چمن فندقلوی نمین به اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومانی نیاز است و نیازمند تأمین اعتبار آن هستیم.

وی بیان کرد: پیست اسکی روی چمن فندقلو از ظرفیت بسیار مناسبی برای برگزاری رویدادهای بین‌المللی برخوردار بوده و با رفع موانع و کمبودهای مورد نیاز، این پیست برای برگزاری اردوها و مسابقات مختلف در سطح ملی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

آماده‌سازی پیست اسکی روی چمن فندقلوی نمین

 

برچسب ها: پیست اسکی ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.