فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه در بحث قاچاق کالا در مراکز رسمی و غیر رسمی مناطق جنوب وارد شده است تا بتواند جلوی قاجاق را بگیرد و مشکلات تولید کنندگان داخلی و مردم حل شود.

سپاه در مبارزه با قاچاق کالا درجنوب کرمان حضور دارد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در نشست خبری فرمانده و مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ثارالله با اصحاب رسانه به مناسبت روز پاسدار با اشاره به فلسفه تشکیل سپاه در سال ۵۸ گفت: سپاه برای آنکه از مجموعه انقلاب حفاظت کند، تشکیل شد.
وی با بیان اینکه سپاه در همه عرصه‌های داخلی و خارجی نقش خود را ایفا می‌کند، افزود: هجمه‌های دشمنان و بعضاً دوستان نا آگاه به سپاه به جهت اثر گذاری این مجموعه است.
سردار ابوحمزه بنای سپاه را پیاده سازی ابعاد مختلف اسلام و بیانات رهبری عنوان کرد و ادامه داد: سپاه از شبهه پراکنی و تهاجم‌ها واهمه‌ای ندارد و با عمل خود در عرصه‌های مختلف جواب آن‌ها را داده و می‌دهد.
وی در پاسخ به اینکه چه کنیم شعار سال محقق شود، گفت: این موضوع به تحقق اقتصاد مقاومتی و ۲۴ سیاستی که رهبری به مسئولین کشور ابلاغ فرمودند، برمی گردد و نمی‌توان این را جدا کرد.

وی افزایش صادرات و جلوگیری از واردت را از موضوعاتی دانست که می‌تواند به رفع قاچاق کالا کمک کند.

سردار ابوحمزه با بیان سرمایه گذاری سپاه در مجموعه‌های مختلف، تشکیل صندوق‌های قرض الحسنه اشتغالزایی را یکی از این امور دانست.

وی با بیان اینکه یکی از اعتقادات سپاه مردم داری و مردم یاری است، گفت: توجه به مردم خصوصاً مردم محروم و گرفتار از خدماتی است که سپاه صورت می‌دهد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان قدردانی از پاسداران، همسران و فرزندان پاسدارانی  که در عرصه‌های مختلف حائز رتبه شده اند، برگزاری مسابقات فرهنگی بین پاسداران، برگزاری مراسم جشن روز پاسدار از فردا شب به مدت ۴ شب در مجتمع سرو ویژه پاسداران و خانواده آن‌ها که این مراسم در مجموعه شهرستان‌ها نیز صورت می‌گیرد، پیاده رویی خانوادگی در ۶ اردیبهشت ویژه کارکنان، حضور پاسداران و سخنرانی مسئولان سپاه در نمازجمعه، سرکشی از خانواده‌های پاسدار به ویژه خانواده حانبازان و شهدا، برگزاری کارگاه مشاوره خانواده و کارگاه اخلاقی ویژه خانواده پاسداران و حضور در گلزار شهدا را از برنامه‌های سپاه ثارالله استان کرمان در هفته سپاه پاسداران عنوان کرد.

سردار ابو حمزه گفت: تشکیل ۵۰ گردان سایبری در سطح استان که کارش را از پارسال آغاز کرده است، امسال عملیاتی می‌شود و امیدواریم با عملی شدن آن‌ها حرکت‌های وسیع و قوی در این مجموعه به وسیله صاحبان فکر صورت گیرد.

حجت الاسلام عربپور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار با بیان اینکه مأموریت اصلی سپاه صیانت از انقلاب بود، گفت: برای صیانت از سپاه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تشکیل شد.

وی در ادامه به مأموریت‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشاره کرد و افزود: در ۱۵ اردیبهشت همزمان با هفته عقیدتی سپاه، نشست حکمت مطهر با حضور امام حمعه کرمان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عربپور از کسب رتبه اول عماد انوری در رشته حفظ کل قرآن کریم در مسابقات سراسری قرآن جهان اسلام که در کشور عمان برگزار شد، سخن گفت.

وی افزود: عماد انوری به عنوان نماینده نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از استان کرمان در این مسابقات شرکت کرد و حائز رتبه شد و امشب به استان برمی گردد.

انتهای پیام/ح

حضور سپاه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا درجنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار