رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ ارومیه گفت: توجه به مسائل و مشکلات آموزشی و پرورشی مناطق محروم باید در اولویت قرار بگیرد.

لزوم توجه به مشکلات آموزشی مناطق محرومبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ ارومیه در جلسه ی شورای آموزش و پرورش شهرستان ارومیه با اشاره به مصوبات و دستور کارهای جلسات قبل این شورا گفت: شناسایی و پرورش استعدادهای درخشان خصوصا در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ی استان باید مورد توجه قرار بگیرد.

مجرد همچنین با ارائه ی گزارشی از اقدامات و برنامه های هفته ی معلم نیز تصریح کرد: در این رابطه کار گروهی تشکیل خواهد شد که در این کار گروه فرآیند انتخاب معلمین منتخب و نمونه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: امسال هم همچون سالهای گذشته و در راستای تبیین اندیشه های شهید مطهری و آشنایی دانش آموزان با شخصیت علمی و فرهنگی این شهید بزرگوار مسابقاتی را در سطح مدارس در نظر گرفته ایم.

حسن خانی فرماندار شهرستان ارومیه نیز در این جلسه با اشاره به نقش بسزای خانواده ها در تربیت ، آموزش و پرورش دانش آموزان گفت:دیدگاه خانواده امروزه نسبت به مسائل آموزشی و پرورشی منقلب شده است و خوشبختانه این دیدگاه میتواند رابطه ی مدرسه و اولیا را مستحکم تر کرده و نقش موثری در تربیت دانش آموزان ایفا کند.

انتهای پیام/ح

تشکیل جلسه ی شورای آموزش و پرورش شهرستان ارومیه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.