طرح نهایی باغ ۳۳ هکتاری رامسر به عنوان یکی از قابلیت‌های گردشگری شهرستان بزودی مصوب می‌شود.

مظاهر باقر سلیمی شهردار رامسر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،بیان اینکه یکی از رویکرد‌های مهم شورای اسلامی و شهرداری رامسر ایجاد ظرفیت‌های جدید گردشگری، حمایت و رونق صنعت گردشگری است گفت: با همکاری اداره گردشگری و حمایت فرماندار رامسر باغ ۳۳ هکتاری که یکی از ظرفیت‌های بزرگ گردشگری و جذب توریست این شهرستان است احیا می‌شود.
وی افزود: طرح نهایی باغ ۳۳ هکتاری در کمیته فنی سازمان گردشگری در حال تصویب است.
شهردار رامسر طرح‌های ایجاد شده در باغ ۳۳ هکتاری را آماده سازی سرویس‌های بهداشتی، آب نما‌های زیبا، نوسازی و بهسازی، روشنایی، ایجاد سفره سنتی و نمادهای  زیبا در ورودی باغ عنوان کرد و گفت: طرح نهایی باغ ۳۳ هکتاری با رویکرد مناسب و پیش بینی فضا‌های خدماتی و اقامتی ایستگاهی، مبلمان شکیل و آب نما‌ها انجام می‌شود.
باقرسلیمی از استاندار مازندران، فرماندار رامسر و اعضای شورای اسلامی شهر که توجه ویژه‌ای در احیای باغ ۳۳ هکتاری دارند تقدیر کرد و افزود: در سفر رئیس سازمان گردشگری قول‌های مساعدی جهت تامین اعتبارات داده شد تا با بخشی از اعتبارات شهرداری این باغ را احیا کنیم.
شهردار رامسر با بیان اینکه توسعه صنعت گردشگری نیاز به ایجاد زیر ساخت‌های حمل و نقل ترکیبی و راه اندازی پایانه مسافربری شهری دارد گفت:: رفع موانع پروازی فرودگاه رامسر که عامل اصلی در توسعه صنعت گردشگری و زیرساخت‌های حمل و نقل بوده در دست اقدام است.
وی تفکیک زباله از مبدا را یکی از راه حل‌های کاهش حجم ورودی زباله به سامانه‌های دفن زباله اعلام کرد و گفت: با همکاری واحد پسماند و آموزش و فرهنگ سازی باید با تفکیک زباله از مبدا خطرات زیست محیطی را کاهش دهیم.
وی افزود: رینگ شهری ۱۶ متری قائمیه که ورودی و خروجی این محور با مشکل تملک روبرو بود امسال بهره برداری می‌شود.
انتهای پیام/ک


رونق گردشگری رامسر با احیای باغ ۳۳ هکتاری

برچسب ها: گردشگری ، توریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار