سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول تصمیم دارد پیش از موعد معمول از دنیای مربیگری خداحافظی کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛یورگن کلوپ در گفتگو با اسکای اسپورت آلمان درباره برنامه های آینده خود توضیحاتی داد و عنوان کرد ممکن است "خیلی زودتر از موعد معمول برای دیگر مربیان" مربیگری را کنار بگذارد و یا این که یک روز به بورسیا دورتموند بازگردد.
کلوپ که لیورپول را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسانده، گفت: "ممکن است که من به کار خود خیلی زودتر از موعد معمول برای  دیگر مربیان ،پایان بدهم."

" کار بسیار سخت و فشرده است و من نمی خواهم روی نیمکت مربیگری بمیرم. بعد از ترک لیورپول یک سال به مرخصی خواهم رفت. این  توافقی بین  من و خانواده ام است."

سرمربی سابق دورتموند افزود:"من هرگز در قراردادهای خود بند خروج نداشتم. اگر بایرن واقعا به استخدام من علاقه مند بود، بدون توجه به آنچه که من انجام داده ام، این انتقال پیچیده می شد.

"من چهار سال دیگر با لیورپول قرارداد دارم و باشگاه از من راضی است. به همین دلیل است که احساس می کنم آنها (بایرن) برای جذب من به طور جدی تلاش نکردند.

کلوپ درباره بازگشت به دورتموند گفت: "دورتموند؟ من واقعا نمی خواهم دوباره به آنجا برگردم. آن دوران خیلی خوبی بود. من وقتی همسن هاینکس  [مربی بایرن مونیخ]  بشوم کار نخواهم کرد. من کاری را که   او انجام می دهد تحسین می کنم،اما من این کار را انجام نخواهم داد.

"من زمان فوق العاده ای در ماینتس و دورتموند داشتم. به احتمال زیاد به دورتموند باز خواهم گشت، اما لزوما نه به عنوان مربی. "
انتهای پیام/


کلوپ: روزی به دورتموند بازمی گردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار