نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اثرگذاری سپاه پاسداران در جهان و در همه عرصه‌ها سبب هراس و واهمه استکبار شده است.

پاسداران نیروهای انقلابی  در حال پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستندبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرمانشاه با توصیه همگان به تقوای الهی؛ حیا و تقوا را سبب زنده‌نگه‌داشتن ایمان در دل‌ها بیان کرد و گفت: باید همواره و در همه حال به یاد خداوند باشیم و تقوا پیشه کنیم.

وی در ادامه با اشاره به سالروز میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار افزود: پاسداران نیروهای انقلابی هستند که در حال پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند. همچنین دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران است و حقیقتاً که سپاه در جهان و همه عرصه ها اثرگذار است و این دلیل واهمه و هراس استکبار شده است.

آیت‌الله علما همچنین به ایثار و حماسه و رشادت‌های بسیجیان به عنوان مدافعان اسلام و ولایت و اثرگذاری آنها در تداوم انقلاب اشاره کرد و گفت: اول اردیبهشت سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز است، حضرت عباس علیه السلام به جهانیان درس استقامت و پایداری داد.

وی با اشاره سفر روز گذشته وزیر ارتباطات به استان کرمانشاه گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به موضوع جنگ نرم اطلاعاتی در دنیا اشاره کرد و مسئله نفوذ و اثر گذاری را مورد توجه قرار داد و لذا همگان باید بدانند و آگاه باشند که هدف دشمن تغییر ذائقه جوانان نسبت به اسلام و انقلاب است و باید مراقب تغییر باور و ذائقه جوانان باشیم.

آیت‌الله علما با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مبارزه با فساد در همه ابعاد اخلاقی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی گفت: باید از سربازان گمنام امام زمان(عج) قدردانی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) بسیار ارزشمند است و باید قدردان آنها باشیم.

 

انتهای پیام/ز

خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) بسیار ارزشمند است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.