با نصب 44 دستگاه کنترلگر فشار آب در استان همدان از هدر رفت آب در شبکه های توزیع استان جلوگیری می شود.

نصب 44 کنترلگرهای فشار آب در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا نیکداد،معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب استان همدان گفت: این دستگاه های کنترلگر فشار آب بر روی فشار شکن های شبکه توزیع آب نصب می شوند و به صورت خودکار در زمان هایی که مصرف آب پایین تر است در شبکه فشار آب را پایین می آورند و از این طریق هدر رفت آب در شبکه های توزیع به خصوص در شبکه های فرسوده را کاهش می دهند.

وی با اشاره به اینکه استان همدان نخستین استان کشور در اجرای این طرح بود افزود: کاهش 100 لیتر در ثانیه ای آب از هزار و 430 لیتر در ثانیه آبی که در شبکه توزیع می شود کمک بسزایی برای ما در مدیریت مصرف و توزیع آب دارد.

وی همچنین از نصب 15 دستگاه دیگر کنترلگر فشار آب تا دو هفته آینده خبر داد و اظهار داشت: ما در همدان 64 فشار شکن داریم و به تازگی 4 دستگاه هم تا سه روز آینده در همدان نصب می شود.

وی با اشاره به اینکه شهروندان همچنان مصارف آب خود را مدیریت کنند، یادآور شد: با وجود بارندگی‌ها همچنان به علت افت آب‌های زیرزمینی باید با عدم برداشت از آب‌های زیرزمینی مانع از کاهش آب‌های زیرزمینی شویم.

انتهای پیام/ا

نصب 4 دستگاه کنترلگر ها ی فشار آب در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.