به مناسبت اعیاد شعبانیه فرماندهان سپاه قدس امروز با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و افسران سپاه قدس گیلان در رشت با تبریک اعیاد شعبانیه، سپاه پاسداران را حافظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز مسئولیت سپاه برای دفاع از ارزش‌های و از دستاورد‌های والای انقلاب مهمتر و گسترده‌تر از قبل است.

وی با اشاره به ترفند‌های شوم دشمنان برای اخلال در روند تعالی نظام و تحقق تمدن اسلامی، همگان را به هوشیاری در مقابل هجمه‌های فرهنگی - رسانه ایی دنیای استکبار فرا خواند و نیرو‌های متعهد سپاه را طلایه دار مبارزه با شبه افکنی علیه ارزش‌های انقلابی و اسلامی توصیف کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت افزود: امروز هیچ کشوری مانند ایران اسلامی آماج حمله‌ها و تهدیدات زیاده خواهان و مستکبران جهانی قرار ندارد، اما قدرت روز افزون این سرزمین به رغم هجمه‌های فزاینده دشمنان در پرتو برکات اسلام و قرآن بیشتر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی در ادامه بهره گیری بهینه از تجربیات پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت را برای نقش آفرینی در عرصه‌های فرهنگی - اجتماعی با اهمیت توصیف کرد و گفت: امروز میدان رقابت با دشمنان اسلام در عرصه‌های فرهنگی - اجتماعی و جنگ نرم وسیع‌تر و عمیق‌تر شده و تنها با بهره گیری از تجربیات ۴۰ سال گذشته می‌توان نسل جدید را از تهدیدات رهایی بخشید.

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم از عمده‌ترین برنامه‌های سپاه برای بهره گیری از ظرفیت‌های فرهنگی - اجتماعی گزارش ارائه داد و گفت: تلاش برای افزایش حضور جوانان در مساجد، برپایی اردو‌های راهیان نور، تشکیل حلقه‌های صالحین بسیج و برپایی یادواره‌های شهدا از عمده‌ترین این برنامه ها است.

در پایان این مراسم از پدر سجاد طاهر نیا و سعید مسافر ۲ شهید مدافع حرم گیلان به عنوان پیشکسوتان سپاه قدردانی شد.

 

انتهای پیام/م.ع

فرماندهان سپاه قدس به مناسبت اعیاد شعبانیه با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار کردند

برچسب ها: سپاه ، مراجع تقلید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.