دستگیری عاملان حمله خونین به ۲ جوان

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: ۲ عامل حمله خونین و سرقت از ۲ جوان در یکی از خیابان‌های مشهد دستگیر شدند.

دستگیری عاملان حمله خونین به ۲ جوانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سردار قادر کریمی افزود: در پی اعلام نزاع خیابانی ۵ فرد شرور با ۲ جوان در محدوده خیابان تعبدی مشهد که باعث رعب و وحشت شهروندان شده بود بلافاصله هماهنگی‌های لازم از طریق مرکز فرماندهی و کنترل پلیس به عمل آمد و تیم‌های کلانتری شهید هاشمی نژاد و ماموران یگان امداد با هدایت سرهنگ آقا بیگی، فرمانده انتظامی مشهد وارد عمل شدند.

وی گفت: ماموران انتظامی در محل مورد نظر حاضر شدند و ۲ جوان که به ضرب چاقو زخمی شده بودند از پلیس تقاضای کمک کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: ماموران انتظامی دو عامل اصلی درگیری خونین که ۲۳ و ۲۵ ساله هستند را در حال فرار دستگیر و از آنان یک قبضه قمه کشف کردند.

کریمی گفت: عاملان اخلال در نظم و امنیت مدعی شدند در این درگیری سه نفر از دوستان شان نیز از یک مغازه بیرون آمده و خود را درگیر این درگیری کرده اند و متهمان پس از حمله به ۲ جوان کوله پشتی آن‌ها را سرقت کرده بودند که نتوانستند از صحنه بگریزند.

وی ضمن تشکر از اقدام سریع گشت‌های یگان امداد و تیم‌های کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد، افزود: متهمان پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: برقراری نظم و امنیت عمومی و ارتقای احساس امنیت را یکی از اولویت‌های اصلی و خط قرمز پلیس رضوی است و افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند بدانند با برخورد قاطعانه و جدی پلیس به پشتوانه حمایت‌های دستگاه قضایی روبرو خواهند شد.
 
انتهای پیام//م. ن.

دستگیری ۲ عامل حمله خونیین در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.