مدیر بیمه سلامت خوزستان گفت: مدیر عامل بیمه سلامت ایران به استان خوزستان می‌آید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خسروی، مدیر بیمه سلامت خوزستان بیان داشت: مدیرعامل بیمه سلامت ایران فردا شب وارد اهواز می شود.

 وی افزود: ساعت 8 تا ۹ صبح چهارشنبه دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، ۹ و ۳۰ تا ۱۱ نشست صمیمی با کارکنان اداره کل، ساعت ۱۲ تا ۱۳ دیدار با استاندار در محل استانداری از جمله برنامه های سفر وی است و بازدیدی هم ترتیب داده شده که از یک مرکز درمانی ـ آموزشی نمونه اهواز که بالاترین کیفیت خدمات را به بیمه شدگان سلامت ارائه می کند، بازدید و از رئیس بیمارستان تقدیر شود.

خسروی عنوان کرد: رأس ساعت ۱۴ نشستی با اصحاب حوزه سلامت استان خواهند داشت که رئیس و هئیت مدیره دانشگاه ها و دانشکده های دولتی، رئیس بیمارستان های دولتی، هیئت رئیسه نظام پزشکی و انجمن های علمی، شورای بیمه گر در این نشست حضور دارند.

مدیر بیمه سلامت خوزستان گفت: تبادل نظر، بررسی از نزدیک مشکلات حوزه سلامت و بازدید از بیمارستان های استان از جمله اهداف اصلی این سفر است که در حال حاضر نسبت به بیمه های پایه دیگر استان عقب ماندگی آن چنانی نداریم و انشاالله در این سفر هم یک بودجه اختصاصی دیگر نیز برای استان خوزستان مطالبه می کنیم.

انتهای پیام/م

خوزستان میزبان مدیرعامل بیمه سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.