همزمان با سراسر کشور، کنکور کارشناسی ارشد، پنج شنبه و جمعه این هفته در استان فارس برگزار می‌شود.

سید محسن تقوی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان فارس و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  گفت: این آزمون در نوبت صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت و نوبت صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند از فردا (دوشنبه ۳ اردیبهشت) با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به مشاهده و پرینت کارت اقدام کنند.

تقوی تصریح کرد: چنانچه در کارت‌های داوطلبان اشتباهی وجود داشته باشد، شعبه رفع نقص در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز واقع در خیابان ساحلی غربی با حضور نمایندگان سازمان سنجش دایر است.

وی از کاهش حدود ۱۷ درصدی آمار داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: پارسال حدود ۹۵۰ هزار نفر در کل کشور متقاضی وجود دارد که این رقم امسال به نزدیک ۷۹۱ هزار نفر رسیده است.

تقوی افزود: از این تعداد ۴۲ هزار نفر در استان فارس هستند که حدود ۳۲ هزار در شهر شیراز و مابقی در ۵ حوزه کازرون، جهرم، فسا، لار و اقلید به رقابت می‌پردازند.

معاون آموزشی دانشگاه شیراز با اشاره به حساسیت بالای کنکور سراسری کارشناسی ارشد و تأکید بر برگزاری صحیح و سالم آن بیان داشت: دانشگاه شیراز در سالیان گذشته با همه توان این آزمون را برگزار کرده و موفق شده است لوح تقدیر سازمان سنجش را به عنوان دانشگاه برتر در برگزاری کنکور از آن خود کند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان فارس، از داوطلبان خواست صبح قبل از ساعت ۷ و بعدازظهر پیش از ساعت ۱۴ در محل حوزه امتحانی حضور داشته باشند.
انتهای پیام/ر

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار