دروازه بان تيم فوتبال استقلال در پست عجيبى ناراحتى و به نظر خداحافظى خود را از جمع آبى ها اعلام كرده است

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حسين حسينى دروازه بان تيم فوتبال استقلال در بازی روز گذشته تیمش مقابل پیکان تهران  ٢ گل دریافت کرد و با انتشار پستی صحبت هایی از خداحافظی به میان آورد .  البته اين موضوع هنوز رسمى نشده است اما حسينى در صفحه اجتماعى خود در اين باره سخن گفته است

حسينى در صفحه اجتماعى خود نوشت :

روح و روان من داغون شده در اين يك سال .مدام با فشار و استرس درون دروازه مى ايستم.كارى با من كردن كه هر بازى يك درصد آرامش هم ندارم .

 

خداحافظی مجازی دروازه بان استقلال

در نهايت پس از انتظار متنى توسط دروازه بان استقلال در صفحه اجتماعى ،او پست های اینستاگرامش را پاک کرد و پروفایلش را هم مشکی کرد.البته اين احتمال هم وجود دارد كه صفحه او هم همانند چشمى حك شده باشد چرا كه چشمى نيز پس از خداحافظى  پستى كه در اينستاگرام منتشر کرد اما پس از مدتی آن پست را حذف کرد و اعلام کرد که صفحه اش حک شده است.

خداحافظی مجازی دروازه بان استقلال


به هر ترتيب بايد ديد حضور حسينى در درون دروازه استقلال در بازى هاى آينده به چه شكل خواهد بود .

از طرفى ناگفته نماند به نظر بازى مقابل پيكان آخرين بازى براى حسينى در رقابت هاى ليگ برتر بود چرا كه احتمالا شفر با قرار دادن رحمتى در بازى مقابل سپاهان در هفته آخر رقابت ها او را براى فينال جام حذفى و رقابت هاى آسيايى آماده خواهد كرد.

با اين وجود اشكان نامدارى مربى دروازه بانان تيم فوتبال استقلال هم در اين مورد ساكت نماند و به خداحافظى واكنش نشان داد.

نامدارى بيان كرد :برخی از دروازه‌بان‌ها در مقطعی تصمیماتی می‌گیرند که به‌خاطر ناراحتی‌شان از گل خوردن است. حسینی چطور می‌تواند خداحافظی کند، وقتی 4، 5 بازی دیگر در پیش داریم؟ حسینی از گل خوردن ناراحت می‌شود و به او گفته‌ایم که همه دروازه‌بان‌ها گل می‌خورند.حسینی تصمیم مقطعی گرفته و همان‌طور که گفتم، به‌خاطر گل‌هایی که خورد، ناراحت بود. در رختکن به او گفتم "فدای سرت و دیگر به این موضوع فکر نکن". خوب است که توقع انسان از خود بالا باشد، اما آن‌قدر هم خوب نیست که با یک اتفاق این‌گونه ناراحت شود.

او افزود :دروازه‌بان‌های تیم ملی هم گل می‌خورند. حسینی کمی حساس شده و چون دوران گل‌ نخوردن را گذرانده فکر می‌کند با گل خوردن به عقب بازگشته است. در رختکن به او گفتم "دیگر به امروز فکر نکن و اگر توانستی حتی بیرون برو و کمی در هوای آزاد دور بزن"، اما به‌یک‌باره دیدم که چنین پستی گذاشته و تعجب کردم.

انتهای پیام /

پست جالب حسینی برای خداحافظی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
به خاطره استرس ممکنه خداحافظی کرده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
کلا فوتبال ارامش را از ادم میگیره به نظرم خوب کار کرد خداحافظی کرد
-
کورش
۱۳:۰۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
استقلال و حسینی - تمام نترس مرد مثل شیر غران باش
آخرین اخبار