عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:من هر صحبتی هم که مطرح کردم برای حمایت از حق و حقوق باشگاه بوده است و روی حرف افتخاری هم حرفی نمی زنم.

حسن زمانی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره جریمه کنفدراسیون فوتبال آسیا  که باید توسط خودش پرداخت شودگفت :ما کار خلافی نکردیم که بخواهیم این جریمه را پرداخت کنیم وآن را قبول نداریم .پس ما هم باید افرادی را که در گذشته به استقلال لطمه زدند و باعث خسارت و هزینه شدند را پیدا کنیم تا آنها نیز جرایم را تقبل کنند .من هر صحبتی هم که انجام دادم برای حمایت از حق و حقوق باشگاه بوده است  و روی حرف افتخاری حرفی نمی زنم اما در این میان باید باشگاه و فدراسیون فوتبال بابت حق ضایع شده  استقلال  به میدان بیایند و دفاع کنند . اما زمانی که همه در خواب هستند چه کار می توان کرد؟

اگر قرار است از جیب خودم جریمه AFC را بدهم هیچ ایرادی ندارد

او ادامه داد:باز هم می گویم اگر قرار است از جیب خودم جریمه AFC را بدهم هیچ ایرادی ندارد اما باید این امر در مورد همه صدق کند و تمامی افرادی که برای استقلال هزینه تراشی کردند مبالغ را به حساب باشگاه برگردانند .

از مصاحبه نکردن خبرنگاران استقبال می کنم

زمانی در مورد اینکه برخی خبرنگاران از مصاحبه های زیاد وی به افتخاری گله هایی را مطرح کردند هم گفت:من دست تمام خبرنگارانی که دنبال مصاحبه نیستند را می بوسم و من استقبال می کنم از اینکه آنها از من درخواست مصاحبه نکنند چرا که واقعا شرایط به گونه ای است که استقلال این روز ها به آرامش نیاز دارد و بر همین اساس ما هم از خبرنگاران می خواهیم اجازه دهند مدیران باشگاه در آرامش کارهای مربوط به باشگاه را پیگیری کنند .

قرارداد وریا غفوری برای تمدید در هیئت مدیره مصوب شده است

او درباره تمدید قرارداد بازیکنان استقلال از جمله وریا غفوری توضیح داد:قرارداد وریا غفوری برای تمدید در هیئت مدیره مصوب شده و در این امر افتخاری و توفیقی مقدمات تمدید قراردادهای بازیکنان را در دستور کار قرار می دهند .ما به دنبال این هستیم تا تمامی ستاره های تیم را حفظ کنیم و اجازه نمی دهیم بازیکنان خوب تیم از استقلال جدا شوند .بنابراین طبق خواسته هواداران هر کاری می کنیم تا آنها دلشان شاد باشد .

بازی خیلی خوبی با وجود 10 نفره شدن و بارش باران   شاهد بودیم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره بازی استقلال مقابل پیکان گفت :بازی خیلی خوبی را آن هم زیر باران و در حالی که تیم 10 نفره شده بود از بازیکنان شاهد بودیم که واقعا این موضوع جای تقدیر از آنها را دارد .از تک تک بازیکنان و کادر فنی بابت بازی خوب تشکر می کنم و به آنها خسته نباشید می گویم.

ما قطعا در رقابت های جام باشگاه های آسیا مقابل ذوب آهن برنده می شویم

زمانی درباره دیدار استقلال و ذوب آهن در چارچوب رقابت های آسیایی عنوان کرد :ما قطعا در رقابت های جام باشگاه های آسیا مقابل ذوب آهن برنده این بازی خواهیم بود .

رسیدن به مقام نایب قهرمانی مقداری برای ما سخت شده است

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد رسیدن آبی پوشان به مقام نایب قهرمانی گفت :رسیدن به این مقام در رقابت های لیگ برتر مقداری برای ما سخت شده اما در هر صورت تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا دل هواداران شاد شود .

تمدید قرارداد شفر هم به زودی انجام می شود 

او درباره تمدید قرارداد شفر و جلسه مدیران باشگاه و اسپانسر گفت :مدیران باشگاه  جلسه ای  برای تمدید قرارداد شفر با اسپانسر برگزار می کنند و به امید خدا این تمدید  به زودی انجام می شود .

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار