مسابقات شطرنج دانشجویان پسر و دختر دانشگاه های منطقه 8 کشور که با حضور 36 شطرنج باز در قالب 9 تیم به میزبانی مجتمع آموزش عالی بم برگزار شد، با قهرمانی تیم های کرمان و سیستان و بلوچستان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم اختتامیه مسابقات شطرنج دانشجویان پسر و دختر دانشگاه های منطقه 8 کشور با حضور 9 تیم از دانشگاه های بم، شهید باهنرکرمان، ولی عصر(عج)رفسنجان، جیرفت، سیستان و بلوچستان و زابل در دو بخش خواهران و برادران طی 5 روز به همت امور دانشجویی و تربیت بدنی مجتمع و با همکاری اداره ورزش و جوانان و  هیئت شطرنج شهرستان بم در مجتمع آموزش عالی بم برگزار شد.

در پایان این رقابت ها، در بخش تیمی خواهران، تیم دانشگاه شهید باهنر کرمان، ولی عصر(عج) رفسنجان و مجتمع آموزش عالی بم به ترتیب مقام اول تا سوم و در بخش پسران تیم دانشگاه سیستان و بلوچستان مقام اول، شهید باهنر کرمان مقام دوم و دانشگاه زابل مقام سوم را کسب کردند.

در بخش پسران، مهدی امینی زاده از دانشگاه شهید باهنر کرمان نفر برتر میز یک، عارف شه بخش از دانشگاه سیستان و بلوچستان نفر برتر میز دو، حسن اسدی از دانشگاه شهید باهنر کرمان نفر برتر میز سه و دانیال اربابی از دانشگاه سیستان و بلوچستان نفر برتر میز چهار شدند و در بخش خواهران، طوبی درینی  از دانشگاه شهید باهنر کرمان نفر برتر میز یک، طوبی برخوری از دانشگاه شهید باهنر کرمان نفر برتر میز دو، فاطمه فریدونی از دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان نفر برتر میز سه و  فاطمه درینی از دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان نفر برتر میز چهار شدند.

در رشته سریع پسران، علی وطن دوست و دانیال اربابی از سیستان و بلوچستان و مهدی امینی زاده از دانشگاه شهید باهنر کرمان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته سریع دختران،  طوبی درینی از دانشگاه شهید باهنر کرمان مقام اول، فاطمه درینی از دانشگاه ولی عصر(عج)رفسنجان مقام دوم و اسما محمدی از  دانشگاه شهید باهنر کرمان مقام سوم را کسب کردند.

در رشته برق آسا پسران، مهدی امینی زاده از دانشگاه شهید باهنر کرمان مقام اول و عارف شه بخش از دانشگاه سیستان و بلوچستان مقام دوم را کسب کردند.

در رشته برق آسا دختران، فاطمه درینی از دانشگاه ولی عصر(عج)رفسنجان، طوبی درینی و طوبی برخوری از دانشگاه شهید باهنر کرمان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

به تیم های برتر کاپ، مدال و حکم قهرمانی و به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.

یادآور می شود: ورزشکاران، مربیان و سرپرستان در خلال برگزاری مسابقات از مجموعه اقتصادی گردشگری ارگ جدید و مجموعه باستانی و گردشگری و بزرگترین بنای خشتی جهان ارگ قدیم بم بازدید کردند.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات شطرنج دانشجویان دانشگاه های منطقه 8 کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، شطرنج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار