رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی گفت: الیاس علی اکبری کوراش کار خراسان شمالی در مسابقات جایزه بزرگ ازبکستان خوش درخشید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ کوروش خسرویار رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی گفت: الیاس علی اکبری کوراش کار در وزن ۸۱ کیلوگرم خراسان شمالی در مسابقات جایزه بزرگ ازبکستان بر سکوی اول ایستاد و نشان طلا را به گردن آویخت.

وی اظهار کرد: الیاس علی‌اکبری کوراشکار وزن ۸۱ کیلوگرم از خراسان شمالی حریفان خود را طی پنج مسابقه بااقتدار پشت سر گذاشت و نشان طلا را برای کشور و استان به ارمغان آورد.

خسرویار گفت: الیاس علی اکبری ماه گذشته هم در رقابت‌های آسیایی هندوستان با اقتدار از سد حریفان خود گذشت و نشان طلا به دست آورد.

وی با اشاره به این که مسابقات جایزه بزرگ ازبکستان با حضور مدعیان کوراش در ۴ وزن، طبق روال هرساله در این کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مسابقات یکم و دوم اردیبهشت با حضور بیش از ۱۵۰ ورزشکار از ۳۰ کشور دنیا اعم از هند، ازبکستان، قزاقستان، تاجیکستان، ژاپن، چین تایپه، کره، ترکیه، یونان، روسیه، گرجستان و ایران برگزار شد و از ایران سه کوراشکار به مربیگری و سرپرستی آقای خسرو دلیر، سرمربی تیم ملی کوراش، عازم این مسابقات شدند.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی افزود: الیاس علی‌اکبری در وزن ۸۱ کیلوگرم، محمد ملک محمدی در وزن ۹۰ و جعفر پهلوانی در وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم به‌عنوان اعضای تیم کشور عازم این رقابت‌ها شدند.

خسرویار مرحله ششم اردوی آمادگی تیم ملی کوراش برای حضور دربازی‌های آسیایی جاکارتا را ۸ اردیبهشت در استان البرز عنوان کرد.

انتهای پیام/ ب

 

نشان طلای علی اکبری در رقابت‌های کوراش در ازبکستان

برچسب ها: ورزش ، هنرهای رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.