تجلیل از 27 جانباز و خانواده ایثارگر در کرمان

مراسم تجلیل از جانبازان و خانواده ایثارگران اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان صبح امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان در محل این اداره کل برگزار شد.

محمدتقی امیری خراسانی در حاشیه ی این مراسم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه در این مراسم از 27 جانباز و خانواده ایثارگر این اداره کل تجلیل شد، گفت: این مراسم به مناسبت اعیاد شعبانیه، به ویژه میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز که مقارن با ولادت شهید "ابراهیم هادی" از شهدای شاخص ورزشکار کشور بود، انجام شد.

وی افزود: جانبازان به عنوان عاشقان متصل شده به حقیقت و اصل که ربوبیت محض است با گذاشتن جانشان در طبق اخلاص و حضور در صحنه های جنگ و جبهه های حق علیه باطل به میدان رفتند و  بدین ترتیب راه بزرگان دینی خویش را ادامه دادند.

امیری خراسانی تصریح کرد: اگر چه این عزیزان از فیض شهادت محروم شدند اما با اهدای عضوی از بدن خود درس بزرگی به ما دادند و امروز باید گفت: اگر دلیر مردی این جامانده‌گان شهادت نبود چه بسا امنیت کنونی حاصل نمی شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه پهلوان بسیجی "ابراهیم هادی" از بنیانگذاران گروه چریکی شهید اندرزگو در جبهه گیلانغرب و ستاره ورزش کشتی کشورمان بود، یادآور شد: اکرم صادقی، یکی از شهروندان کرمانی که ارادت خاصی به "شهید بزرگوار ابراهیم هادی"داشته، به تعداد زورخانه های استان، تمثال مبارک این شهید والامقام را اهدا کرده است که در این مراسم، این تمثال به آنها تحویل شد.

امیری خراسانی با بیان اینکه شهدا رفتند تا اسلام بماند، افزود: شهدای ما برای زنده نگه داشتن اسلام در جبهه‌ها حضور پیدا کردند و بدون هیچ‌ چشم ‌داشتی جان خود را فدای دینشان کردند و ما باید قدردان آنها باشیم.

یادآور می شود: شهید "ابراهیم هادی پور"، مشهور به "ابراهیم هادی" در عملیات والفجر مقدماتی، پنج روز به همراه بچه‌های گردان کمیل و حنظله در کانال‌های فکه مقاومت کرد اما تسلیم نشد و در ۲۲ بهمن سال ۶۱ بعد از فرستادن بچه‌های باقی مانده به عقب، تنهای تنها با خدا همراه شد و دیگر کسی او را ندید.(روحش شاد، یادش گرامی)

مراسم تجلیل از جانبازان و خانواده ایثارگران اداره کل ورزش و جوانان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار