رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اردبیل گفت: مسئولان در تسهیل روند سرمایه گذاری در استان اردبیل اقدامات عملی انجام دهند.

حسین پیرموذن، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اردبیل در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: تسهیل روند سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و فراهم کردن زیرساخت های سرمایه گذاری اولویت اساسی است که مسئولان باید در عمل به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

وی از برگزاری جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران به طور متناوب در اتاق بازرگانی اردبیل خبر داد و افزود: با برگزاری این جلسات مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی استان اردبیل بر طرف شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اردبیل اظهار کرد: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران به طور عملی اقدام کنند تا توسعه استان اردبیل در عرصه اقتصادی تحقق یابد.

پیرموذن از بررسی پرونده 6 واحد سرمایه‌گذاری از سرمایه‌گذاری‌های انجام یافته خبر داد و گفت: در حال حاضر در این زمینه تمهیدات لازم انجام شده است.

وی بیان کرد: در جلسه حمایت کمیته قضائی پرونده پروژه پیست اسکی قاسم قشلاقی، شرکت سرین سو، اندیشه‌سازان صنعت پلیمر، واحد بتون آماده و محصولات بتونی، دامداری رجبعلی فلاح و شرکت پلاست پاک مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

انتهای پیام/ح

بررسی پرونده 6 واحد سرمایه‌گذاری در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.