مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۲۰ ویژه برنامه در ایام هفته کار و کارگر در سطح استان انجام می‌شود.

مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، با اشاره به اینکه ۵ لغایت ۱۱ اردیبهشت در تقویم رسمی کشور با عنوان هفته بزرگداشت کار و کارگر نام گذاری شده است گفت:  در این هفته تلاش می‌شود تا بیش از گذشته قشر شریف کارگران و خانواده‌های آنان مورد تکریم و احترام قرار گیرند.

وی ادای احترام به مقام شامخ شهدا را مطلع برنامه‌های این هفته در سراسر استان بیان کرد و گفت: دیدار اقشار مختلف کارگران و نمایندگان کارگری با آیت الله سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، از دیگر برنامه‌های اولین روز هفته کار و کارگر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: اهدای خون، برپایی ایستگاه صلواتی، حضور کارگران در میعادگاه‌های نماز جمعه، پیاده روی خانوادگی کارگران، اجرای جشنواره‌های ورزشی، ویزیت رایگان کارگران و خانواده آنان، برگزاری همایش ایمنی و بهداشت حرفه ای، مشاوره رایگان ترک اعتیاد، عیادت از بیماران صعب العلاج کارگر و برگزاری جشن بزرگ کارگری استان از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

جهاندیده همچنین گفت: برنامه محوری هفته کار و کارگر همچون سالیان گذشته تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه کار استان است که با حضور مسئولان استانی ۱۱ اردیبهشت همزمان با روز جهانی کارگر در زاهدان برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال جمایت از کالای ایرانی، در هفته کار و کارگر در برخی فروشگاه‌های منتخب این کالا‌ها بصورت اقساطی به کارگران عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ع

برگزاری ویژه برنامه های هفته کارگر در استان 

برچسب ها: وزارت کار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار