مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: مهلت نام نویسی از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان برای شرکت در بیست و نهمین جشنواره امتنان تا ۲۹ دی تمدید شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مهلت نام نویسی در این جشنواره تا پیش از این ۲۵ دی اعلام شده بود که بر اساس صلاح دید به مدت چهار روز یعنی تا ۲۹ ماه جاری در سراسر کشور تمدید شد.

جهاندیده گفت: این جشنواره هر سال در سه مرحله مقدماتی کارگاهی و کارخانه، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقای هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران عنوان کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان افزود: کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های کار نمونه استان می‌توانند همزمان با سایر استان‌های کشور با مراجعه به سامانه اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به انجام فرایند نام نویسی اقدام کنند.

جهاندیده اظهار داشت: در ادامه فرآیند‌های جشنواره و در مرحله ملی، با تشکیل کارگروه‌های ارزیابی و داوری پس از بررسی طرح‌ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از میان منتخبان استانی و کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی افرادی برگزیده و همزمان با هفته کارگر با حضور مقامات کشوری در جشنواره ملی امتنان تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشنواره امتنان در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: وزارت کار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار