رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان گفت: کیفیت و قیمت مناسب؛ اثر بخش ترین تبلیغ حمایت از کالای ایرانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان گفت: برای جذب سهم بیشتر محصولات داخلی در بازار کشور باید پبش از هر چیزی برای کیفیت و ارتقاء روز افزون آن متناسب با ذائقه و نیاز مصرف کنندگان تمهیدات ویژه ای اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه کیفیت می تواند در کنار کاهش قیمت تمام شده کالا عامل مهمی برای رقابت در کسب سهم بازار باشد، افزود: تولید کنندگان و صنعتگران باید توجه جدی برای تصرف بازار داشته باشند و با فرهنگ سازی بیشتر نیز کالای ایرانی هویت بیشتری خواهد یافت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار داشت: تغییرات اساسی در بسته بندی محصولات و اصول بازار یابی و خدمات پس از فروش، اعتماد سازی بیش از پیش و تبلیغات فزاینده در فضای مجازی و اعتلای کیفیت از مهمترین اقدامات‌هایی است که می تواند در جذب سهم بیشتر تولیدات داخلی در بازار تاثیر گذار باشد.

دلق پوش تصریح کرد: باید با نگاه و رویکرد جهانی تولید کنیم تا بتوانیم در کسب بازار داخلی سهم ویژه ای داشته باشیم.

وی فرهنگ سازی در جهت ایجاد فضای عمومی برای مصرف کالای داخلی را نیز از موارد اثر بخش در حمایت از تولید داخلی بیان و اعلام کرد: برای افزایش رقابت بین تولید کنندگان داخلی یکی از ضرورت های اصلی، ایجاد فرهنگ استفاده از کالای ایرانی است که لازمه آن توجه مسئولان و تولیدکنندگان به این اصل است.

انتهای پیام/اص

افزایش حمایت از کالای ایرانی با کیفیت و قیمت گذاری مناسب

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.