عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: از رئیس مجلس می‌خواهیم تا در تطبیق مصوبات دولت با قانون، مصوبه دولت درباره افزایش حقوق را رد کند.

تخلف دولت در اجرای قانون افزایش حقوق‌ها/درخواست نمایندگان از لاریجانی برای رد این مصوبهاحمد امیرآبادی‌فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مصوبه دولت برای افزایش حقوق گفت: مصوبه مجلس آن بود که افزایش حقوق به صورت پلکانی انجام شود.

نماینده مردم قم تصریح کرد: هدف قانون‌‌گذار این بود، آن‌هایی که حقوق کمتری می‌گیرند بیشترین و آن‌هایی که حقوق بیشتری دریافت می‌کنند کمترین افزایش را داشته باشند.

وی ادامه داد: ما سقف افزایش حقوق را 20 درصد قرار دادیم تا کارمندانی که کمترین حقوق را می‌گیرند 20 درصد افزایش داشته باشند که متأسفانه دولت در اجرای این قانون تخلف کرده است.

امیرآبادی فراهانی با تأکید براینکه این موضوع را حتما در مجلس پیگیری خواهیم کرد، افزود: مصوبه مجلس برای امیدبخشی به جامعه کارکنان کشور با کمترین حقوق انجام شد و قرار بود تا میزان حقوق‌ها به هم نزدیک شود اما با مصوبه دولت این هدف تحقق پیدا نخواهد کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: ما از لاریجانی رئیس مجلس خواهیم خواست تا در تطبیق مصوبات دولت با قانون این موضوع را رد کند و نمایندگان حتما پیگیر این موضوع هستند.

نماینده مردم قم تاکید کرد: مصوبه غیرقانونی دولت برای افزایش حقوق به نفع جامعه‌ امروز نیست، زیرا با وجود افزایش نرخ دلار و بعضا افزایش قیمت برخی اجناس و اقلام در کشور این مصوبه کمکی به کارکنان دولت نمی‌کند.

امیرآبادی‌فراهانی تصریح کرد: ما با مصوبه دولت درباره افزایش حقوق‌ها مخالفیم، زیرا با روح و اصل مصوبه مجلس مغایرت دارد و قطعا این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خواهشا حقوقها را افزایش دهید واقعا به این گرونی ها باید چکار کنیم
-
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
امیدوارم حقوق بیش ار بیست درصد افزایش پیدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
چرا باید حقوق بازنشستگان و کارمندان دولتی فقط ده در صد افزایش پیدا کنه
-
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
امیدوارم افزایش حقوق ها با قیمت کالاها همسو بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
با وضعیت تورم بویژه افزایش دلار و سکه اخیر حتی اگه ۳۰درصد هم یکجا به حقوق کارکنان بخصوص بازنشستگان هم افزایش یابد همان جای سال قبل خواهد بود تاثیری رفاهی نخواهد داشت نه اینکه ۶الی ۱۲درصد آنهم پلکانی افزایش یابد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
ایول امیرآبادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
هیات نظارت مجلس مصوبه اخیر دولت در افزایش حقوق کارمندان را سریعا رد کند . حقوق بسیاری از کارکنان دولت در حد زیر خط فقر است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
خداخیرشان دهداگرهمت کنندوحتماموضوع رادنبال وبه نقطه مطلوب برسانند؟!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۰۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
خودتون با این حقوق ها می تونید فقط یک ماه سر کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۰۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
مهمان
۱۷:۳۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
در این صورت اگر فله ای حقوقها اضافه شود بس رتبه ها ،مسئولیتها و درجه ها ، و زحمتها ، و مسئول و غیر مسئول چه می شود یعنی واقعا از نظر شما این درست است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
كارمنداني نظير بنده با سمت كارشناسي و 20 سال سابقه كار رسمي و سه مدرك آمار و برق و ارشد مديريت دوميليون صد هزار تومان هست بايد 10 درصد هم كاهش يابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
مجلس محترم چرا خود به صورت شفاف و دقیق تکلیف این افزایش ها را روشن نکرد معلومه دولت میگه این قدر افزایش در توانم بود.
آخرین اخبار