روزنامه هندی «مینت» در گزارشی درباره تیم های گروه دوم جام جهانی 2018 نوشت،ایران با توجه به سبک خاص بازی خود می تواند به هر سه تیم همگروهی اش ضربه بزند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛تارنمای لایومینت  متعلق به  روزنامه «مینت» هند در گزارشی که به تیم ملی اسپانیا اختصاص داده به معرفی سه حریف دیگر این تیم در مرحله گروهی جام جهانی 2018، شامل پرتغال ، مراکش و تیم ملی فوتبال کشورمان پرداخت.
این سایت با اشاره به سبک دفاعی تیم ملی کشورمان نوشت، ایران با تاکتیک خاص خود می تواند به هر سه تیم حاضر در این گروه ضربه بزند.
در این گزارش آمده است: اسپانیا یکی از بخت های اصلی قهرمانی در جام جهانی فوتبال 2018 روسیه است. اما آنها اول باید بر تیم های گروه هیجان انگیز B شامل پرتغال، مراکش و ایران چیره شوند. این گروه مملو از بازیکنان هجومی است و پیش بینی می شود مسابقات جالبی را در این گروه شاهد باشیم.

 

در ادامه این گزارش عنوان شده است که بر روی کاغذ، در این گروه رقیب ایبریایی اسپانیا، یعنی پرتغال، سخت ترین حریف لاروخا خواهد بود، اما مراکش و ایران نیز حریفانی پیچیده و مرموز هستند.
مینت درباره تیم ملی کشورمان نوشته است:

ایران، تحت مدیریت عملگرایانه کارلوس کی روش، به دنبال استحکام خط دفاعی خواهد بود و پس از آن دل به مهاجمانی چابک مانند سردار آزمون و علیرضا جهانبخش وینگر تیم آزد خواهد بست، جهانبخش در لیگ هلند فصل بسیار خوبی را پشت سر می گذارد.

ایران به فشردگی در دفاع و نا امید کردن حریفان با بستن فضاها و سپس استفاده از ضد حملات ، شهرت دارد. آنها در گروهی هستند که امکان استفاده از این تاکتیک را به خوبی فراهم می سازد – هر سه حریف ایران تیم هایی هستند که برای کسب موفقیت از فضاها بیشترین استفاده را می کنند و تیم ملی از سرعت لازم برای ضربه زدن به این تیم ها برخوردار است.
انتهای پیام/


ایران می تواند با تاکتیک  دفاع-ضد حمله به حریفان ضربه بزند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار