امام جمعه سنندج گفت: وزارت اطلاعات نهادی انقلابی و دارای برکات زیادی برای نظام و ملت است.

وزارت اطلاعات دارای برکات زیادی برای نظام و ملت استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ماموستا عبدالرحمان خدایی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر سنندج، به آیه هفتم از سوره حشر اشاره کرد و اظهار داشت: آنچه خداوند از طریق پیامبرش برای شما فرستاد عمل کنید.

وی افزود: خداوند در آیات قرآن می فرماید هر آنچه که پیامبر می فرماید حرام است انجام ندهید و از عقاب و روز قیامت بترسید که کوچکترین اعمالتان از خیر و شر محاسبه می شود.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه علما تقوا را به سه مرتبه تقسیم کرده اند، گفت: خداوند به بندگان خود دستور داده به سمت تقوا حرکت کنند و تقوا بالاترین سطح از این مراتب است.

ماموستا خدایی تصریح کرد: هر آنچه انسان را وارد گناه می کند باید از آن دوری کرد و دستورات خداوند را که در قرآن به آن امر شده به عنوان اصل حرکت خود قرار دهد.

وی افزود: توبه از گناهان را از یاد نبرید اگر از گناه توبه نکنید روز به روز بر بار گناهانتان افزوده می شود.

امام جمعه سنندج ضمن تبریک 15 شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) ، اضافه کرد: امنیت و آرامش امروز کشور ما مرهون فداکاری و جان فشانی سربازان گمنام امام زمان (عج) و وزارت اطلاعات است.

ماموستا خدایی دربخش دیگرخطبه های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه وزارت اطلاعات نهادی انقلابی و دارای برکات زیادی برای نظام و ملت است، اضافه کرد: مقابله با جنگ نرم، مبارزه با گروهک های ضد انسانی، دستگیری گروهک های منافق و غیره از اقدامات ارزشمند این نهاد بوده است.

وی در ادامه ضمن تبریک روز و هفته کارگر هم اظهار کرد: احترام به کارگر از دستورات دین اسلام است و پیامبر مکرم اسلام همواره به این مهم توجه خاصی داشته اند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: این وظیفه همه مسوولان و مدیران در جوامع اسلامی است که با پیروی از پیامبر مکرم اسلام به کارگران احترام و در راستای رفع مشکلات و دغدغه های آنها گام بردارند.

انتهای پیام/ز

احترام به کارگر از دستورات مبین اسلام است

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.