امام جمعه موقت سنندج گفت: اقتدار امروز ملت ایران حاصل ایثار و از خودگذشتگی نیروهای مسلح و حضور همیشه در عرصه ملت ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ماموستا عبدالرحمان خدایی امام جمعه موقت سنندج ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، با تبریک فرارسیدن ماه شعبان، گفت: ماه شعبان بهترین بستر برای تزکیه روح و بهره‌برداری از نعمات الهی است.

وی افزود: اقتدار امروز ملت ایران حاصل ایثار و از خودگذشتگی نیروهای مسلح و حضور همیشه در عرصه ملت ایران است.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: نقش نیروهای مسلح به ویژه سبزپوششان سپاه در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن بسیار مهم و تعیین‌کننده است.

ماموستا خدایی به هفته بنیاد مسکن نیز گریزی زد و اضافه کرد: ساخت مسکن برای اقشار کم‌درآمد و نقش‌آفرینی در زمینه حمایت و کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه خدمات ارزشمندی است که از سوی بنیاد مسکن انجام شده است.

امام جمعه سنندج بیان کرد: خدمت به حق و حقیقت از مهم‌ترین دستورات دین اسلام است و تکبر، ظلم، بی‌توجهی به ارزش‌های والای انسانی و اخلاقی و غیره در دین اسلام جایگاهی ندارد.

وی با بیان اینکه خداوند تبارک و تعالی چند برابر عمل خیر انسان پاداش به او عطا می‌کند، گفت: تمام اعمال خیر و شر انسان‌ها در روز قیامت محاسبه و براساس آن پاداش و جزا برای فرد تعیین می‌شود.

انتهای پیام/د م

خدمت به حق از مهم‌ترین دستورات دین اسلام است

برچسب ها: نماز جمعه ، شعبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.