معاون مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف الکل در کشور، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

راه‌اندازی کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف الکل در آینده‌ای نزدیکبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرید براتی سده معاون مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور، در مراسم افتتاحیه کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف مخدر گل که امروز(شنبه) برگزار شد، به بیان اهداف این کارزار پرداخت.

وی در ادامه تصریح کرد: کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف مخدر گل، با هدف اعلام هشدار به خانواده‌ها و نوجوانان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

معاون مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نه چندان دور، نوع مواد مصرفی افراد در کشور تغییر می‌کند و بر این اساس کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف الکل در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

براتی سده یادآور شد: مصرف مخدر گل عوارض جبران ناپذیری دارد و توهم زا است و فرد را به لحاظ روانی معتاد می‌کند و ترک اعتیاد روانی در مقایسه با اعتیاد جسمی سخت‌تر و مشکل‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: هشدار جدی برای خانواده‌هایی که فرزندان نوجوان و جوان دارند این است که فرزندان خود را آگاه کنند که فریب تبلیغات دروغین فضای مجازی در خصوص انواع موادمخدر را نخورند.

معاون مرکز توسعه پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد: دیگر زمان آن گذشته است که بگوییم نباید در خصوص مخدر‌ها با فرزندان صحبت کرد و باید با اعلام هشدار و بیان نکات مورد نیاز آن‌ها را از عواقب و عوارض مصرف موادمخدر آگاه کنیم.

براتی سده یادآور شد: والدین باید مراقب فرزندان خود و مهمانی‌هایی که در آن حضور می‌یابند باشند و اعلام خبر اینکه در نزدیکی مدارس بیش از یک تن موادمخدر کشف شده است، هشدار مهم و قابل توجهی برای مراقبت بیشتر والدین از فرزندانشان به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

برچسب ها: موادمخدر ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار