در پی واگذاری میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی به ایران اردبیل رسماً خواستار میزبانی جام جهانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در نشست ویژه معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل رسماً اردبیل خواستار میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی را شد.

محور اصلی این نشست تقاضای میزبانی جام جهانی 2018 کشتی فرنگی در اردبیل بود که به تازگی از سوی فدراسیون جهانی به ایران واگذار شده است که در جریان این دیدار تماس تلفنی با احد پازاج مدیر اردبیلی تیم های کشتی فرنگی ایران نیز برقرار شد و معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ضمن اعلام آمادگی اردبیل برای میزبانی تمام تضمین های شفاهی و تقبل هزینه ای برگزاری این رقابت ها را به مدیر تیم های کشتی فرنگی ایران ارائه کرد.

بهمن حسین زاده، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل در این جلسه با تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان بابت اداره پیشنهاد و تقبل مسئولیت برگزاری این رقابت ها گفت : اردبیل مهد کشتی فرنگی است و با برگزاری مسابقات جهانی بین المللی و کشوری میتوانیم انگیزه های مضاعفی را به جامعه جوان استان نسبت به این رشته تزریق کنیم .

وی افزود: شکی نیست که علاوه بر ترویج مسائل ارزشی، با برگزاری مسابقات جهانی می توانیم رونق اقتصادی و توسعه گردشگری را هم از این راه در استان مان شاهد باشیم .

انتهای پیام/ح

اردبیل تقاضای میزبانی جام جهانی 2018 کشتی فرنگی شد

برچسب ها: کشتی ، جام جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.