رئیس اندیشکده یقین در جمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: با آمریکا تنها می توان در صورت زانو زدن مذاکره کرد.

با امریکاتنها می توان در صورت زانو زدن مذاکره کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین در همایش در نبردی مشکوک با عنوان رویای 40 ساله در دانشگاه بوعلی سینا همدان با اشاره به اینکه با آمریکا تنها می توان در صورت زانو زدن مذاکره کرد گفت: آمریکا ارزش لبخند ایرانی ها را ندارند.

وی با اشاره به عنوان همایش نبردی مشکوک ادامه داد: نبرد مشکوک اصلا نبردی مشکوک نیست بلکه نبردی برای براندازی نظام اسلامی از سوی دشمنان است.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به مواضع ترامپ نسبت به ایران در خصوص تغییرات نظام به هر قاعده و شکلی خطاب به دولت امریکا اظهار داشت: در صورتی این تغییر را می پذیریم که کاخ سفید نیز تبدیل به حسینیه شود .

حسن عباسی با تأکید بر این که تحریم ها تاثیری در اقتصاد ایران نداشته و تنها افسردگی سیاسی شکل گرفته، خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیاز به وفاق ملی در مقابله با دشمن مشترک داریم و این در صورتی محقق می شود که در جامعه ندای محکم و یکپارچه  طنین انداز شود.

وی با اشاره به باورپذیری جوانان و متخصصان دانشگاه ها نیز افزود: تنها با شعار اشتغال چرخه کشور به حرکت در نمی آید بلکه باید در اجرایی کردن آن به طور جدی عمل کرد.

عباسی افزود: اگر انتظار داریم برای جوان شغل و زمینه ازدواج و زندگی بهتر درست شود باید خود جوان را به کار گرفت چرا که نمی‌توان امکانات را از بیرون آورد اما جوان شغل نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه امسال در آمریکا کسی مسئول میز ایران شده که تخصص او جنگ هیبریدی است، اذعان داشت: هر کشور حدود 55 گسل از جمله گسل مذهبی، فقیر و غنی، جنسیتی، قومیتی و غیره دارد که از شهریورماه گذشته تا پایان سال هفت گسل را در ایران فعال کردند.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه گسل‌هایی مانند دراویش، فرقه شیرازی‌ها، جدایی‌طلبی کردستان عراق و غیره در ایران فعال شد، تصریح کرد: بعد از عید گسل نظام مالی فعال شد و دلار تا 6 هزار و 500 تومان رفت.

این نظریه پرداز، خطاب به دولت آمریکا یاد آور شد: با براندازی نظام قصد چه چیزی را دارید؟ ما برای براندازی نظام شاهنشاهی, امام خمینی را داشتیم, شما با چه اهرمی سینه سپر کرده اید؟

رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: ملت ایران اپوزسیونی مانند شما ندارند بلکه آنها امثال حججی ها را دارند که ستون انقلاب ما هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه کارکرد اجتماعی اسلام قسط اسلامی است، تصریح کرد: مردم ما عمدتا قوام به عدل و قسط هستند ,اما متاسفانه مسئولان ما قائم به قسط اسلامی نیستند.

وی با انتقاد به اینکه در حال حاضر در جامعه ما تاجر تبدیل به گرگ شده است، اظهار داشت: امروز در جامعه ما متأسفانه برای فروش کالا آن را آویزان به سلبریتی ها می کنند.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه دغدغه اصلی کشور عدم تحقق قسط و رفع تبعیض است، افزود: مردم از تبغیض متنفر بوده و از تبغیض می ترسند, اگر فقر, فساد و تبعیض در جامعه زدوده شده و سرلوحه اقدامات مسئولان قسط اسلامی باشد جامعه  واکسینه می شود.

حسن عباسی بیان کرد: در جامعه ما خوشبختانه عنصر حلال زادگی وجود دارد که باید به آن افتخار کنیم اما متاسفانه شناخته شده نیست.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: تا زمانی که جوانان جامعه ما به غیرت و عفت اهمیت می دهند, تهاجم فرهنگی از جامعه رخت بر می بندد.

رئیس اندیشکده یقین همچنین با اشاره به مقوله ازدواج و به دنبال ان ازدواج همجنسگراها در غرب گفت:در این زمینه تنها کشوری که می تواند شاخ غرب را بشکند ایران است که می تواند تئور ی های لیبرال و دموکرات را به سادگی نابود کند.

انتهای پیام/د

آمریکا تنها در صورت تسلیم با ایران می تواند مذاکره کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.