امام جمعه ارومیه گفت: همه ما در قبال جوانان مسئولیم و باید در راه حل مشکلات و دغدغه‌های آنان بویژه اشتغال و ازدواج تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛در نخستین روز هفته جوان و در سالروز میلاد خجسته حضرت علی اکبر (ع) مسئولین و دست اندرکاران ورزش و جوانان استان و جمعی از جوانان نخبه و فرهیخته و نیز سازمان‌های مردم نهاد جوانان با حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار و گفتگو کردند.
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد خجسته شعبانیه و میلاد مسعود حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: جوانی فرصت و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به انسان عطا فرموده و جوانان باید از این فرصت و نعنت بزرگ در راه اطاعت و بندگی حق تعالی و خدمت به مردم بهترین استفاده را بکنند و همچنان که در روایت نبوی آمده است: خداوند بزرگ جوانی را که جوانی اش را در راه اطاعت خدای تبارک و تعالی سپری کند دوست دارد، جوانان نیز در این راه گام بردارند و برای سربلندی کشور از انرژی و توان جوانی خود بهره گیرند.
امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همه ما در قبال جوانان مسئولیم و باید در راه حل مشکلات و دغدغه‌های آنان به ویژه اشتغال و ازدواج تلاش کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین قریشی افزود: گاهی مسئولان فراموش می‌کنند که روزی خودشان هم جوان بودند و در جوانی منصوب شده اند.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در ادامه با اشاره به روز‌های نخستین انقلاب عنوان داشت: در اوایل انقلاب هم همه جوانان و حتی نوجوانان بودند که پا به میدان گذاشتند و با اجرای فرامین امام خمینی (ره) انقلاب را به پیروزی رساندند.
وی از رهنمود‌ها و بیانات مقام معظم رهبری به عنوان نقشه راه و خط مشی همه یاد کرد و اظهار داشت: دغدغه اصلی امروز جوانان ما مسئله اشتغال است و مسئولین هم باید تمام و کمال به فکر اشتغال جوانان باشند.
نماینده، ولی فقیه در استان در پایان افزود: بنده هم آماده ام تا در کنار شما جوانان عزیز به فرموده مقام معظم رهبری که همان مطالبه گری است، همه با هم عمل کنیم و از اینکه بتوانم بعنوان سخنگوی مطالبات و پیگیر مسائل شما عزیزان باشم خوشحال خواهم بود و همواره در کنار شما هستم.
در این دیدار سید سجاد صالحی، یاسین شیخلو و نعیمه بابازاده به نمایندگی از جوانان به بیان مهمترین مطالبات جوانان پرداختند.
همچنین در این دیدار از سعاد وفاپیشه داور جوان و موفق استان که برای نخستین بار در تاریخ فوتبال استان مسابقه‌ای از لیگ برتر فوتبال را قضاوت کرد تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ن.م

دیدار جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان با  امام جمعه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدیه
۰۸:۴۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
ترو خدا فقط حرف نزنید ترو خدا عمل کنید پس کی وضع اشتغالو درست میکنین پسر مورد علاقه م نمیتونه به خواستگاریم بیاد چون کار رسمی و ثابت که پدر من قبول کنه رو نداره و بابام بخاطر کارش حتی راش نمیده بیاد خواستگاری به هر دری ام میزنه هیچ جا کار خوب گیرش نمیاد همش سر کارای قرار دادی و موقته که پدر من قبول نداره بابا ترو خدا به فکر ما جوونا باشین چرا فقط پارتی دارا میتونن برن سرکار بابا ماهم ادمیم حق زندگی داریم یکساله که سربازیش تموم شده همه کار من شده غصه خوردن سر کارش و بهم رسیدنمون بابا چرا جوونیمون با غصه خوردن باید بگزره ترو خدا یه فکری به حال ماها بکنین این چه جوونیه ما داریم میکنیم من تو دنیا ارزویی جز رسیدن به عشقم ندارم ترو خدا ازین وضع نجاتمون بدین به کی بگم صدامو بشنوه کی پاسخ گو هست اخه.... خدایا خودت کمک کن