آغاز ضبط سریال عروسکی شهر عسل در مشهد

مدیرعامل موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی از اغاز ساخت سریال عروسکی شهر عسل در راستای فرهنگ سازی برای حمایت از کالای ایرانی به زبان کودکانه توسط این موسسه در مشهد خبر داد.

آغاز ضبط سریال عروسکی شهر عسل در مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد علی چمی گو امروز در حاشیه بازدید معاون سیمای خراسان رضوی و اصحاب رسانه از ساخت این مجموعه تلوزیونی گفت: این سریال برای پخش در رسانه ملی و بر اساس روایات رضوی با محوریت شعار امسال ساخته می شود.

وی ادامه داد: کارگردان هنری این اثر 'مهدی سیم ریز'، کارگردان تلویزیونی آن 'محبوبه پاداش'، نویسندگان آن ' مهدی سیم ریز'، 'فاطمه شیرزاد' و 'لیلی بحری' است و هشت نفر شامل 2 بازیگر و 6 عروسک گردان در این سریال ایفای نقش می کنند.

چمی گو گفت: مراحل ساخت این سریال تلویزیونی طی 2 ماه در مجتمع فرهنگی، هنری امام خمینی (ره) مشهد انجام می شود و 50 نفر در ساخت آن مشارکت دارند.

چمی گو افزود: این سریال در 26 قسمت 15 دقیقه ای از شبکه پویا پخش خواهد شد.

علیرضا ابوترابی معاون سیمای خراسان رضوی نیز در این بازدید گفت: با توجه به ظرفیت استان خراسان رضوی تولید سریال و مجموعه های نمایشی با چنین سوژه هایی از ارزوهای ما بود.

ابوترابی انتخاب این سوژه و ساخت این مجموعه توسط مرکز پژوهش های استلن قدس را انتخابی هوشمندانه عنوان کرد و گفت: حوزه عروسک‌حوزه ای فانتزی است و بچه ها خیلی خوب با ان ارتباط برقرار مس کنند .

وی گفت:اینکه مقاهیمی که قرار است دز این شریال عنوان شود توسط این عروسک ها و به زبان کودکانه بیان شود قطعا برای انها تاثیرگذار تر خواهد بود

وی افزود: ازنظر فنی نیز تیمی بسیار خوب و‌قوی در ساخت این مجموعه فعالیت می کنند و تمامی اموز از ساخت عروسک، صداپیشگی ، عروسک گزدانی و ساخت دکور همه در سطح شبکه های سراسری در حال انجام است.

ابوترابی ادامه داد: امیدواریم ما هم بعنوان پشتوانه این اثر بتوانیم در پخش ان خدمتگذار باشیم.
 
انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار