کارگردان نمایش زندگی به سبک گوئن آتون گفت: نمایش زندگی به سبک گوئن آتون در شهرستان زاهدان به روی صحنه رفت.

رامین رخ فروز کارگردان نمایش زندگی به سبک گوئن آتون  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  نمایش زندگی به سبک گوئن آتون در زمینه آسیب‌ها و برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه بانوان و به دنبال راهکاری برای رفع آن‌ها است.

وی افزود: نمایش روایت زندگی زنی بلوچ است که در خیال و واقعیت خود سرگردان شده و از هویت اصلیش دور افتاده، اما تلاش می‌کند تا برای تغییر سرنوشتش راهکاری پیدا کند و به اصالت خود که بلوچستان است باز گردد که در این راه اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که نمایش را پیش می‌برند.

وی ادامه داد: اجرای این نمایش از پنج اردیبهشت ماه آغاز شد و با توجه به اینکه فروش بلیط از طریق سایت تیوال انجام می‌شود می‌توان گفت: در دو شب گذشته استقبال زاهدانی‌ها از از اجرای نمایش غیرقابل پیش بینی بود.

وی گفت: فرهنگ تماشای تئاتر در میان مردم نهادینه شده و برای بیشتر شدن آن باید نمایش‌هایی با ارزش تماشای بالا تولید کرد تا رضایت تماشاچی را به همراه داشته باشد در غیر این صورت اشتیاق شهروندان برای تماشای تئاتر کاهش پیدا می‌کند.

کارگردان نمایش زندگی به سبک گوئن آتون تصریح کرد: نمایش زندگی به سبک گوئن آتون طبق برنامه ریزی انجام شده تا ۱۵ اردیبهشت اجرا خواهد داشت و هنوز در خصوص تمدید زمان اجرا تصمیمی گرفته نشده که در صورت بیشتر شدن استقبال شاید زمان اجرا تمدید شود.

رخ فروز بیان کرد: نمایش زندگی به سبک گوئن آتون به قلم آتوسا ریگی نویسنده جوان استان نگاشته شده و در اجرای آن نیز هنرجویان جوانی، چون زینب سلمان، ایمان موذنی، امین میرشکار و آرمیتا سرگزی به ایفای نقش پرداختند سحر صفایی نیز تهیه کنندگی آن را برعهده گرفت.

انتهای پیام/ع

تئاتر زندگی به سبک گوئن آتون در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار