معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: نیازمند بروزرسانی در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستیم‌، چراکه با مسائل نوپدیدی که بدون هیچ دلیل توسط جوانان انجام می‌شوند، مواجه هستیم‌.

خبرنگار: آبشاری‌/در حوزه آسیب‌های اجتماعی نیازمند‌ بروزرسانی‌ هستیم‌به گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدمهدی‌ تند‌گویان معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان در مراسم آیین رو‌نمایی از منشور گروه مشاوران نخبه جوان که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم در انتصابات و ارتقای‌ درجات به گروه جوانان توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه چرا هم‌اکنون به راحتی به جوانان اعتماد نمی‌کنیم؟، گفت: همه ما حاصل این انقلابیم‌، اما نمی‌دانم چرا در حوزه انتصابات و ارتقا بسیار سخت به جوانان اعتماد می‌کنیم.

معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص مشاوران گفت: اگر در عرصه انقلاب و جنگ جوانان نبودند ما شکست می‌خوردیم؛ فرماندهان بزرگ جبهه‌های ما که امروز از شهدای عالی قدر هستند، همان جوانانی هستند که با جسارت 8 سال جلوی دشمنان ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: از مجموعه تشکل‌های سراسر کشور که تا سن 29 سال هستند در اتفاقات دی‌ماه سال قبل حتی یک نفر دستگیر نشده اس،ت این در حالی است که ما در حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی‌ دستگیری داشتیم، اما در ردیف سنی تشکل‌های جوان‌ دستگیری وجود نداشت که این نشان می‌دهد وقتی یک جوان یک پایگاه مشخص داشته باشد، می‌تواند به دنبال‌ و کنار مسئولان باشد.

وی بیان کرد: ما در حوزه‌ خود به جوانان اعتماد کردیم و در مدیریت نیز از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: وزارت کشور چند سالی است که تفاهمی با ما منعقد کرده و ما با پایگاه‌هایی که متشکل‌ از 250 هزار نفر جوان‌ در سراسر کشور است، آسیب‌ها را تا دل روستاها  رصد  و شناسایی کردیم.

وی با اعلام این مطلب که جمعیت‌ تهران تقریباً جوان است و می‌توان گفت که نیمی از جمعیت تهران را جوانان تشکل می‌دهند، گفت: باید توجه کرد که با مهاجرت‌های بی‌رویه در تهران مواجه هستیم و افرادی را داریم‌ که پایگاه‌ مناسبی برای کار و مسکن ندارند و باید در این خصوص نیز کار کارشناسی انجام شود.

تند‌گویان تصریح کرد: یکی از کارهایی‌ که مشاوران جوان می‌توانند به ما کمک کنند تدوین سیاست‌های برخورد با آسیب‌های اجتماعی جدید است.

انتهای پیام/

رو‌نمایی از منشور گروه مشاوران نخبه جوان

برچسب ها: خانواده ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار