رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی از احتمال رخداد صاعقه و بارش تگرگ در بعد از ظهر امروز در آذربایجان‌غربی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بارش باران از روز گذشته در آذربایجان‌غربی آغاز و تا اواسط هفته جاری ادامه دارد و با توجه به فراهم بودن شرایط جوی برای رشد ابرهای همرفتی و جوششی در ساعات پس از ظهر در سطح استان احتمال رخداد صاعقه و بارش تگرگ وجود دارد.

مهدی صابری گفت: امروز بعد از ظهر هوای ‌نیمه ابری، به تدریج رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بارش باران در استان موجب آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها می‌شود، ادامه داد: برای جلوگیری از بروز خطرات احتمالی مردم در روزهای بارانی از ایستادن و یا پارک کردن خودرو در کنار رودخانه‌ها پرهیز کرده و حتما در هنگام رانندگی سرعت مناسب را رعایت کنند.

وی با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی عنوان کرد: در این مدت در شهرستان‌های پیرانشهر ۲۶ میلی‌متر، سردشت ۲۵.۵، تکاب ۲۴.۷، ارومیه ۲۱.۴، اشنویه ۱۶.۹، کهریز ۱۳.۶، بوکان ۱۳.۱ میلی‌متر، مهاباد ۱۳.۱ ، نقده ۱۱.۹ ، سلماس ۱۱.۵ ، خوی ۱۰.۶  ، میاندوآب ۱۰.۴ ، شاهین‌دژ  ۶.۹ ، پلدشت ۳.۴ ، چالدران  ۱.۴ میلی‌متر و ماکو ۱.۳ میلی‌متر باران باریده است.

انتهای پیام/ع

پیش بینی هواشناسی برا ی آذربایجان غربی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.