مسافر اتوبوس، پسر 7 ساله ای را در داخل اتوبوس مانند کشتی گیران کج به باد کتک گرفت و روانه بیمارستان کرد.

اجرای فن کشتی کج در داخل اتوبوس! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه ضرب و شتم یک پسر 7 ساله را در اتوبوسی در شهر "سئونینگ" در جنوب غربی چین به تصویر می کشد. این ویدئو نشان می دهد  مرد جوان، با گرفتن این پسر او را مانند یک کشتی گیر کج به زمین کوبیده و سپس با کف پا بر سر و صورت او می زند.

در ابتدای ویدئو مشاهده می شود این پسر در حالی که روبروی مرد جوان ایستاده  است با زدن پای خود به دست او بازی می کند. در ادامه مرد جوان ناگهان عصبانی شده و با بلند شدن از صندلی خود اقدام به ضرب و شتم کودک می کند.

راننده اتوبوس و سایر مسافران که شاهد این صحنه وحشتناک بودند مداخله کرده و مرد 21 ساله را بازداشت می کنند. گفته می شود پس از این حادثه کودک 7 ساله که دچار آسیب شده بود  راهی بیمارستان شد.

گفتنی است؛ پلیس محلی چین تحقیقات در این خصوص را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که یک مسافر در داخل اتوبوس رقم زد

برچسب ها: وحشتناک ترین ها ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
رضا
۱۱:۰۹ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خیلی مودبانه باید میگفت ....لطفا آروم باش
Iran (Islamic Republic of)
س
۲۳:۰۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
وا هر کیم باشه عصبانی میشه خب پارک که نیومده بچه رو آزاد گذاشته بگیردش بزاره رو صندلی کنار خودش تا مزاحم مردم نشه واقعا بعضی از این بچها چنان بی ادبن که حرص آدمو در میارن مردم خودشون هزار گرفتاری دارن اون وقت یکی مثل این بیاد رو اعصابش خب آدم قاطی میکنه حالا اینطوری نباید میزدش یه جور دیگه تنبیهش میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدایش هم بعضی از بچه ها لج دارن.....................