امام جمعه موقت اهواز گفت: جایگاه معنوی معلم هرگز و در هیچ شرایطی فراموش شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: خوزستان استانی است که علیرغم برخورداری از منابع، توسعه نیافته است و همه باید در جبران این توسعه نیافتگی تلاش کنند.

وی افزود: دانش آموزانی که در حاشیه هستند و به هر دلیلی نیازمند معلم کمک آموزشی هستند و از خانواده های کم بضاعت هستند چشم امیدشان  معلمان خیر آموزشی است.

حسن زاده با اشاره به اینکه معلمی شغلی ارزشمند است بیان داشت: هیچ شغلی بهتر از معلمی برای خانم ها در جامعه پیدا نمی شود، معلمی شغلی ارزشمند در مقایسه با سایر مشاغل است زیرا انسان تربیت می کند و مردم فرزندان خود را به دست آن ها می سپارند واعتقاد ما این است ارزش کار معلمان به حدی است که اگر دنیا را بدهند نمی تواند برابر با ارزش تربیت یک انسان باشد.

وی عنوان کرد: آنچه امروز فرزندان ما را تهدید می کند این است که سن ناهنجاری در جامعه پایین آمده و بخش زیادی از جبران این مشکلات بر عهده ی معلمان جامعه ماست.

آیت الله حسن زاده افزود: معلمان بزرگوار نه تنها وظیفه ی شغلی خود را انجام می دهند بلکه ایثار و فداکاری می کنند و این مسئله هم باید رسانه ای و هم فرهنگ سازی شود و صدا و سیما را هم در این زمینه به یاری و همکاری بطلبید و از تربیون های نماز جمعه استفاده بشود تا این کار ارزشمند تبدیل به یک فرهنگ عمومی بشود.

انتهای پیام/م

هیچ شغلی بهتر از معلمی برای خانم ها در جامعه پیدا نمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.