معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری مسابقه فرهنگی «تا بهشت» ویژه نیمه شعبان در حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام سید جلال حسینی گفت: این مسابقه فرهنگی با محوریت مهدویت و در راستای آشنایی با مفاهیم ارزشمند قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی و در ایام نیمه شعبان در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: سوالات مسابقه فرهنگی «تا بهشت» برگرفته از آیات نورانی قرآن مجید، مطالبی از نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه است که بر روی برگه‌هایی ویژه این مسابقه تنظیم و در بین زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی توزیع می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات می‌توانند پس تکمیل پاسخنامه برگۀ مسابقه را به صندوق‌های مستقر در پایگاه‌های اطلاع رسانی فرهنگی بیندازند یا به شبستان قرآن و نهج البلاغه در حرم مطهر رضوی تحویل دهند و یکی از برندگان این مسابقه فرهنگی باشند.

حسینی گفت: منابع این مسابقه قرآن و نهج البلاغه و صحیفۀ سجادیه در قفسه‌های قرآن و ادعیۀ حرم مطهر رضوی موجود است و علاقه‌مندان می توانند با مطالعه این منابع سوالات تهیه شده را پاسخ دهند و در مسابقه فرهنگی«تا بهشت» شرکت کنند.

انتهای پیام// م.م

برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی در حرم رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.