فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت مرزها در گمرک و پایانه مرزی بیله‌سوار مطلوب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار با اشاره به این که امنیت مرزها در گمرک و پایانه مرزی بیله‌سوار مطلوب است افزود: این امنیت مرزی در اردبیل شرایط توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، دامپروری و صنایع تبدیلی را فراهم کرده ‌که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: خوشبختانه به دلیل وجود امنیت ایجاد شده مراودات با جمهوری آذربایجان نیز در وضعیت مطلوبی بوده و برخی مشکلات حتی با تماس تلفنی رفع می‌شود که اگر از این قابلیت‌ها به نحو احسن استفاده شود می‌توان استان را در مسیر رشد و توسعه قرار داد.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: پیشنهاداتی در خصوص 24 ساعته شدن گمرکات مطرح شده بود که شرایط فراهم شده و بی‌شک ثمرات مطلوبی برای مرزنشینان نیز به دنبال خواهد داشت.

سردار رضایی اظهار داشت: شبانه‌روز شدن گمرک بیله‌سوار توسعه مراودات تجاری بین ایران و آذربایجان را تسهیل می‌بخشد که انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: امنیت کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده که باید قدردان این دستاوردها باشیم و از آرمان‌های و ارزش‌های اسلامی با جان و دل حفظ و نگهداری کنیم.

انتهای پیام/ح

شبانه‌روزی شدن گمرک بیله‌سوار

 

برچسب ها: مرزبانی ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.