سایت موندیال گزارشی از تیم ملی فوتبال ایران نوشت و به کشور‌های پرتغال و اسپانیا هشدار داد که این تیم را دست کم نگیرند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت "موندیال" گزارشی از تیم ملی فوتبال ایران نوشت و به تیم‌های پرتغال و اسپانیا هشدار داد که این تیم را دست کم نگیرند.

ایران را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دست کم نگیرید

سایت موندیال در این گزارشی نوشت:ایران با هم گروهی با تیم‌های پرتغال و اسپانیا قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ کار دشواری را در جام جهانی 2018 روسیه در پیش دارد. اما این موضوع باعث نمی‌شود که تیم‌های پرتغال و اسپانیا چگونگی صعود یوز‌های پارسی به جام جهانی را نادیده بگیرند.

این تیم برای اولین بار به صورت متوالی به جام جهانی صعود کرد. بعد از آمدن کی روش به این تیم تغییرات چشمگیری در ترکیب حاصل شد. در حال حاضر نیمی از بازیکنان ملی پوش در لیگ‌های خارجی بازی می‌کنند.

آن‌ها در ۹ بازی مقدماتی جام جهانی بدون گل خورده بازی کردند و تنها در دیدار مقابل سوریه بازی با نتیجه تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

ایران تلاش می‌کند تا برای اولین در تاریخ از مرحله گروهی مسابقات جام جهانی صعود کند.

ایران را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دست کم نگیرید

کارلوس کی روش از سال ۲۰۱۱ هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفت و در این مدت با مربیان داخلی اختلافات زیادی پیدا کرد، اما همیشه مورد حمایت فدراسیون قرار گرفت.

انتهای پیام/

ایران برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تلاش می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۳۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
کیروش پرتغالی قبلا هم سزمربی پرتغال بوده و حتما با شناخت خوبی که از فوتبال کشورش و رونالدو دارد و همچنین با توجه به سرمربیگری در اسپانیا و شناخت فوتبال اسپانیا و سرمربیگری در آفریقا می تواند به ما کمک کند اگر بتوانیم مراکش را ببریم و کیروش با شناختی که از نقاط ضعف پرتغال دارد این تیم را نیز ببرد و اسپانیا را مانند آرژانتین در جام جهانی برزیل متوقف کنیم و تا آخرین لحظه دفاع کنیم می توانیم صعود کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
معلومه ۴رم میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
ایران قهرمانه
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۶:۰۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
لوله نشیم
-
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
کورشود چشم حسود هرآنکس که نتوان دید
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۱۲:۴۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
امیدوارم مسئولین فدراسیون با کی روش همکاری کنند مخصوصا مربیان تیم های سرخابی. صعود از مرحله گروهی و رسیدن به مراحل بالاتر ارزشش بیشتر از ده قهرمانی در آسیاست. تیم ملی را جدی بگیرد باید کاری کنیم که بعد از بازی بامراکش پرتقال و اسپانیا با غرور سرمان را بالا بگیریم. شروع دوره جدید و رشد عظیم ما در جام جهانی میتواند اتفاق بیفتد
آخرین اخبار