رئیس کل دادگستری استان مرکزی خبر داد؛

اعدام قاتل کودک پنج ساله ساوه‌ای

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: قاتل دختر بچه ساوجی به جرم تجاوز به عنف، طی بامداد امروز (دوشنبه) به دار آویخته شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  حجت الاسلام قاسم عبداللهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت : روز نهم مردادماه سال گذشته کودکی به نام تبسم در حالت کما به یکی از بیمارستان‌های شهر ساوه ارجاع شد که با وجود تلاش کادر پزشکی جان سپرد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: پس از مرگ کودک، طی بررسی و معاینه پزشکی قانونی از جسد، کودک آزاری و وارد آمدن ضربات متعدد بر بدن این دختربچه مورد تایید قرار گرفت و در تحقیقات بعدی، ارتکاب تجاوز به عنف هم توسط پزشکی قانونی اثبات شد.

عبداللهی بیان کرد: قاتل این کودک که امروز در ساوه به دار مجازات آویخته شد، اتهام کودک آزاری، تجاوز به عنف، قتل نفس و ارتباط نامشروع با مادر مقتول را در پرونده خود داشت و اجرای حکم اعدام نیز برای وی به سبب ارتکاب تجاوز به عنف بوده، همچنین این فرد به اتهام کودک آزاری به شش ماه حبس و به اتهام ارتباط نامشروع با مادر مقتول، به ۹۹ ضربه شلاق محکوم شده بود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در رسیدگی به سایر ابعاد این جرم و مجرمان آن، مادر این کودک هم به اتهام ارتباط نامشروع با فرد قاتل به دو سال حبس تعزیری و ۱۰۵ ضربه شلاق تعزیری محکوم شد.

وی اضافه کرد: مادر کودک مقتول همچنین علاوه بر دو سال حبس تعزیری و ۱۰۵ ضربه شلاق تعزیری، به چهار سال و نیم حبس تعزیری به علت همکاری با قاتل برای فرار از قانون محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: با انجام تحقیقات تکمیلی در رابطه با این پرونده، سه متهم دیگر نیز دستگیر شدند که جرم دو نفر از آنان همدستی با قاتل برای فرار از قانون و جرم نفر سوم نیز برقراری ارتباط نامشروع با مادر کودک مقتول بود.

عبد اللهی عنوان کرد: رای این پرونده قضایی در شعبه سوم دادگاه کیفری یک ساوه صادر و پس از اعتراض متهمان، پرونده به شعبه ۲۹ دیوان عالی کشور ارسال شد که پس از تایید شد ن. از سوی دیوان عالی، امروز حکم اعدام قاتل در زندان ساوه اجرا شد.

 

انتهای پیام/ی

 

قاتل تبسم اعدام شد

برچسب ها: قاتل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.