همایش تجلیل از حامیان مصرف کننده سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

معاون نظارت بر کالا‌های مصرفی و شبکه‌های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور در این همایش در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، با اشاره به تاریخچه صدورگواهینامه حقوق مصرف کنندگان گفت: سال ۸۰ همزمان با راه اندازی این سازمان تنها ۳۲ تقاضا در این زمینه وجود داشت، اما سال ۹۶ به ۷۹۲ تقاضا رسید.

سید داود موسوی با اشاره به اهمیت مصرف کالا‌های داخلی گفت: این سازمان در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب ویژه برنامه‌های مختلف نظیر برپایی همایش‌ها را مدنظر قرار داده است.

وی تصریح کرد: برای افزایش گرایش مردم به مصرف کالا‌های داخلی ضروریست تولیدکنندگان در زمینه کیفیت و خدمات پس از فروش محصولات خود اقدامات موثری انجام دهند.

وی گفت: همچنین بخش متقاضی و هم بخش پذیرفته شدگان از رشد ۸/۱۲ دهم درصد برخوردار است.

موسوی با اشاره به موفقیت برخی فروشگاه‌های اینترنتی و جایگاه آن‌ها افزود: از آنجایی که امروز برخی از کسب و کار‌های اینترنتی به موفقیت‌های خوبی در سطح ملی و حتی بین المللی دست یافتند به طوری که روزانه با درآمد‌های بالا و بازدید‌های غیرتکراری و ایجاد اشتغال بیشتر رو به رو هستند ضروری است این موضوع براساس قانون تجارت الکترونیک و رعایت حقوق مصرف کنندگان در جامعه ما گسترش پیدا کرده و دولت نیز باید از آن‌ها حمایت کند.

انتهای پیام/گ

همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان در زاهدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار