فرماندار هندیجان خبر داد؛

نوسازی شبکه آب هندیجان با اختصاص اعتبار میلیاردی

فرماندار هندیجان از اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار به منظور نوسازی شبکه آب شهری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کورش مودت، فرماندار هندیجان به اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی شبکه آب شهری این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: این میزان اعتبار از محل فروش اوراق مشارکت برای نوسازی 12 کیلومتر از شبکه فرسوده آب شهری تامین شده است.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح در 3 منطقه هندیجان تا پایان اردیبهشت آغاز می شود و در مدت 9 ماه به پایان خواهد رسید.

مودت، عمر بالا و فرسودگی شبکه و انشعابات غیرمجاز را از عوامل اصلی هدر رفت آب در هندیجان عنوان کرد و اظهار داشت: نوسازی شبکه آب در هندیجان این مشکلات را تا حدی کاهش می دهد.

میرمحمد آقایی، مدیر اداره آب و فاضلاب هندیجان، طول شبکه آب شهری هندیجان را 110 کیلومتر عنوان کرد و افزود: تاکنون تنها 40 درصد آن با لوله های جدید نوسازی شده و 60 درصد آن همچنان فرسوده هستند.

وی در ادامه گفت: شبکه های آب مناطق کهباد و کوی شهید رجایی هندیجان به طور کامل و کوی پاسداران با نوسازی انشعابات قدیم بهسازی خواهند شد.

آقایی اظهار داشت: با انجام این طرح و جمع آوری لوله های آزبست و پولیکا و جایگزینی با لوله های پلی اتیلن، کیفیت و فشار آب شرب 2 هزار و 500 مشترک این مناطق بهبود قابل توجهی می یابد.

مدیر اداره آب و فاضلاب هندیجان با بیان اینکه پیمانکار این طرح مشخص شده است، اذعان کرد: در مرحله انعقاد تفاهم نامه با شهرداری به منظور آسفالت محل حفاری هستیم.

این مقام مسئول از شهروندان هندیجان خواست با توجه به انجام حفاری در خیابان ها و مشکلات عبور و مرور احتمالی در این مناطق با مجریان طرح همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/گ

شبکه آب شهری نوسازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.