فرماندار سرپل ذهاب گفت: در راستای گسترش اشتغال از طریق بکارگیری نیروهای بومی و تامین مصالح از شرکت های تولیدی استان در چرخه بازسازی، اهتمام ویژه کنند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،    جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب درجلسه برنامه ریزی و هماهنگی شرکت های تولیدی مصالح ساختمانی و ستادهای معین بنیاد مسکن مستقر در سرپل ذهاب  با تاکید بر لزوم رصد و نظارت عالیه بر روند بازسازی به منظور استانداردسازی ساخت و ساز و ارتقای کیفیت مصالح گفت:با توجه به نرخ بیکاری در استان و مشکلات پس از زلزله در سرپل ذهاب شایسته است با برنامه ریزی صورت گرفته میان بنیاد مسکن و شرکت های تولیدی نسبت به رونق کسب و کار اقدام گردد.

وی گفت:ستادهای معین به پیمانکاران تکلیف کنند که جهت تجهیز کارگاه و پیشبرد پروژه بازسازی از محصولات و واحدهای تولید داخلی استفاده کنند.

جمالی نیا افزود:استانداردسازی مواد ، تضمین اشتغال و ارتقای شاخص کیفیت سازه ها نیازمند تعامل ستادهای بنیاد مسکن و واحدهای تولیدی بومی است؛ از این نظر لازم است تمهیداتی برای حفظ تعاملات و اتخاذ تصمیمات و مصوبات در این زمینه مد نظر واقع شود .

فولادی معاون پشتیبانی ستاد هماهنگی بنیاد مسکن هم طی سخنانی عنوان داشت: 12 ستاد معین در شهرستان های آسیب دیده استان در حال فعالیت هستند و این ستادها آمادگی دارند در راستای ایجاد زمینه عرضه و فروش مصالح شرکت های تولیدی بومی نهایت همکاری را با آنها داشته باشند .

وی با تاکید کرد :بر اینکه 35 هزار واحد احداثی و 60 هزار واحد تعمیری در مناطق زلرله زده در چرخه بازسازی هستند گفت : جدای از نیروهای کلیدی که از استان های مبدا به شهرستان های آسیب دیده مامور شده اند تلاش کرده ایم از ظرفیت نیروهای بومی در بحث ساخت و ساز و تولید و خدمات استفاده کنیم .

 فولادی ادامه داد:بنیاد مسکن از گسترش اشتغال و رونق شرکت های تولیدی استان حمایت می کند و در بحث تبلیغات و فروش مصالح اولویت با شرکت های بومی استان است.

 

انتهای پیام/ز

بنیاد مسکن از گسترش اشتغال و رونق شرکت های تولیدی استان حمایت می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.