دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است و همواره برخی از این شایعات تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی مبنی بر انتقال بازیکنان از تیمی به تیمی دیگر با مبلغ‌های سرسام آور منتشر می‌شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین اخبار نقل و انتقالات مربوط به هدف قرار گرفتن «دریس مرتنز» از سوی آرسنال و منچستریونایتد است. 2 تیم لیگ برتر سعی دارند تا این بازیکن جوان را در حالی که به زمان تمدید قرارداد خود با ناپولی نزدیک می شود به تیم خود بیاورند.

گفتنی است ناپولی قصد دارد با مرتنز تا سال 2020 تمدید کند اما یک قرار داد 28 میلیون یورویی می تواند سبب خروج این بازیکن از سری آ شود.

تلاش منچستر یونایتد برای تمدید قرار داد «فیلینی»

گفتنی است مسئولان تیم منچستریونایتد به دنبال آن هستند تا با یک قرار داد 2 ساله مروان فیلینی را در این تیم نگه دارند.قرارداد این بازیکن در پایان فصل با شیاطین سرخ به پایان خواهد رسید و بسیاری از تیم های خارج از لیگ برتر از جمله تیم های سری آ به دنبال جذب این بازیکن هستند.

گفتنی است در فصل اخیر میان این بازیکن و خوزه مورینیو سرمربی تیم منچستریونایتد رابطه بسیار سردی ایجاد شده بود و به همین دلیل تنها قرار داد 2 ساله فیلینی با شیاطین سرخ می تواند او را راضی کند.

«ناگلزمن» زیر نظر مسئولان چلسی

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

گفتنی است تیم لیگ برتر چلسی به دنبال آن است تا پس از جدایی آنتونیو کونته از این تیم در پایان فصل ،سرمربی آلمانی تبار یعنی «ناگلزمن» را به تیم خود آورده و جایگزین کونته کند. همچنین باید اشاره کرد این سرمربی یکی از گزینه های اصلی هدایت تیم آرسنال در فصل بعد نیز هست. آرسن ونگر سرمربی آرسنال قصد دارد پس از 22 سال هدایت این تیم جدا شده و به احتمال با مقامی دیگر در تیم های فوتبال اروپا فعالیت کند.

رقابت رئال و بارسلونا بر سر «گریزمان» آغاز شد

2 تیم رئال مادرید و بارسلونا سعی دارند تا در پایان فصل آنتونی گریزمان ،بازیکن با تکنیک اتلتیکو مادرید را در اختیار بگیرند.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

گفتنی است آبی اناری ها از مدت ها قبل با این بازیکن به مذاکره پرداخته  اند و این تیم می تواند احتمال بیشتری در جذب گریزمان داشته باشد. همچنین بسیاری این عقیده را دارند رئال مادرید از او به بهترین شکل ممکن استفاده نخواهد کرد و ممکن است با جذب محمد صلاح او نیمکت نشین شود.

وست هام به دنبال جذب «کریم بنزما»

گفتنی است تیم لیگ برتری وست هام به دنبال آن است تا با یک مبلغ غیر قابل قبول 40 میلیون دلاری کریم بنزما، بازیکن خط حمله رئال مادرید را جذب کرده و به تیم خود بیاورد. همچنین این احتمال داده می شود تنها تیم های لیگ برتری مقصد بعدی این بازیکن پس از جدایی از رئال مادرید می تواند باشد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

منچستر به دنبال پیدا کردن جایگزین برای «لیندولف»

گفته می شود شیاطین سرخ به دنبال آن هستند تا جایگزینی برای «لیندولف» پیدا کنند. همچنین باید گفت این تیم با بازیگنان قدرتمندی همانند ساموئل اومتیتی و یا ایوانس در ارتباط است که هر یک از این 2 بازیکن می تواند جایگزین بهتری برای قرار گیری در ترکیب منچستریونایتد باشد.

انتهای پیام/

آخرین شایعات درباره نقل و انتقالات اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار